۲ محور شهداد - نهبندان و خرم‌آباد - پلدختر نیز همچنان و تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

جاده‌های ۱۳ استان کشور برفی و بارانی است / ۲ محور مسدود است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد:‌ گزارش‌ها حاکی از تردد روان در اکثر جاده‌های کشور است. به طوری که به جز ترافیک پرحجم اما روان که در آزادراه کرج - قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و آزادراه کرج - تهران در محدوده پل کلاک گزارش شده، در دیگر محورها حجم ترافیک نیز عادی است.  

وی اضافه کرد:‌ ۲ محور شهداد - نهبندان و خرم‌آباد - پلدختر نیز همچنان و تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.  

شیرانی درباره وضعیت جوی در جاده‌ها نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر برف و باران در برخی از محورهای استان های قزوین، البرز، مازندران، تهران و مرکزی گزارش شده است. از این رو لازم است رانندگان حتما تجهیزات مربوط به رانندگی در شرایط برفی نظیر زنجیر چرخ و ... را به همراه داشته باشند.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود:‌ همچنین در برخی از محورهای استان‌های گیلان، زنجان، همدان، قم، سمنان، اصفهان، یزد و کرمان بارش باران گزارش شده است.  

وی به رانندگان توصیه کرد اولا تا جایی که ممکن است از انجام سفرهای غیرضروری در شرایط جوی فعلی پرهیز کنند و اگر مجبور به سفر هستند، حتما حین رانندگی، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید