مجموع قرارداد وحدت هانانوف و منوچهر صفروف کمتر از ۲۰۰ هزار دلار است و این دو بازیکن تاجیک به عنوان استعدادهای فوتبال این کشور به پرسپولیس منتقل می‌شوند.

پرسپولیس با ۲ بازیکن خارجی به توافق رسید

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش ۳، باشگاه پرسپولیس با وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تیم استقلال تاجیکستان به توافق رسید و آنها برای امضای قرارداد وارد تهران خواهند شد.

وحدت هنانوف مدافع ۲۱ ساله تیم استقلال تاجیکستان است که چندی پیش در ترکیب تیم المپیک تاجیکستان نیز رودرروی ایران قرار گرفت و با پیراهن تیم استقلال هم باتوجه به مصدومیت آندری میسچنکو، برابر پرسپولیس به میدان رفت و نمایش درخشانی را هم ارائه کرد.

منوچهر صفروف بازیکن ۲۰ ساله ای است که در سیستم ۳-۵-۲ استقلال تاجیکستان به عنوان وینگ بک راست نقش آفرینی می‌کرد و حالا در قامت مدافع راست به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد.

این در حالی است که هر دو بازیکن درخواست ویزای ایران را کرده‌اند اما این ویزا صادر نشده است.

نکته مهم اینکه باتوجه به زیر ۲۳ سال بودن هانانوف و صفروف، این دو جزو سهمیه بزرگسالان پرسپولیس محسوب نمی‌شوند و سرخپوشان می‌توانند با یک بازیکن خارجی بزرگسال هم قرارداد امضا کنند. البته باتوجه به پایان فصل نقل و انتقالات، این بازیکن باید آزاد باشد.

نکته مهم اینکه مجموع قرارداد وحدت هانانوف و منوچهر صفروف کمتر از ۲۰۰ هزار دلار است و این دو بازیکن تاجیک به عنوان استعدادهای فوتبال این کشور به پرسپولیس منتقل می‌شوند.

باشگاه پرسپولیس با خرید دو مدافع تاجیک، حالا ترافیک جالبی را هم در خط دفاعی خواهد داشت. نکته مهم اینکه این هانانوف و صفروف هنوز قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده‌اند.

در صورتی که توافق پرسپولیس با این دو بازیکن نهایی شده و به امضا منتهی شود، این دو به نخستین تاجیکهای فوتبال ایران تبدیل خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید