علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ایران به مدت ۴ سال عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال آسیا (AHF) شد.

عضویت «علیرضا پاکدل» در هیات رییسه فدراسیون هندبال آسیا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از فدراسیون هندبال، در جریان بیست و سومین کنگره فدراسیون هندبال آسیا «علیرضا پاکدل» رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال آسیا برای مدت زمان چهار سال انتخاب شد.

کسب این کرسی ارزشمند در فدراسیون هندبال آسیا در حالی برای کشورمان رقم خورد که پاکدل عنوان جوان‌ترین عضو هیات رییسه این فدراسیون را نیز به خود اختصاص داده است.

در بیست و سومین کنگره فدراسیون هندبال آسیا که به صورت آنلاین و با حضور حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) و دیگر اعضای ارشد این فدراسیون بین‌المللی برگزار شد، در کنار رئیس فدراسیون هندبال ایران، جانگ سئوک چوی از کره‌جنوبی، محمد جولفار از امارات، امین البروانی از عمان، گلنارا تورلیخانووا از قزاقستان و سومبات کوروفان از تایلند به عنوان دیگر اعضای هیئت رئیسه هندبال آسیا تا سال ۲۰۲۵ میلادی انتخاب شدند.

امروز (شنبه) نیز انتخابات فدراسیون بین‌المللی هندبال در خلال کنگره این فدراسین بین‌المللی و همچنین روز دوشنبه و در ادامه بیست و سومین کنگره هندبال آسیا انتخابات رئیس و اعضای کمیته‌های این فدراسیون برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید