شرکت کرمان موتور از امروز ۱۵ آبان فروش اقساطی جک s۳ را به مدت ۱۰ روز آغاز می‌کند که قیمت جک s۳ مدل ۱۴۰۰ در این طرح ۵۲۸ میلیون تومان اعلام شده است.

این مدل شاسی‌بلند را در ایران قسطی بخرید / جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، معمولا در بازار خودرو تقاضا برای خرید خودروهای چینی به مانند دیگر خودروها نیست و شاید به همین دلیل است که رشد قیمت برخی از این خودروها حتی به اندازه افزایش قیمت خودرو پراید نبوده است.

در حالی که از ابتدای امسال تاکنون قیمت ارزان‌ترین خودرو بازار یعنی پراید بیش از ۲۳ درصد رشد داشته اما خودرو شاسی‌بلند جک S۳ تنها چهار درصد رشد قیمت داشته و همچنان هم کارخانه آن در حال فروش اقساطی آن است.

شرکت کرمان موتور از امروز ۱۵ آبان فروش اقساطی جک s۳ را به مدت ۱۰ روز آغاز می‌کند که قیمت جک s۳ مدل ۱۴۰۰ در این طرح ۵۲۸ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت همین خودرو در فروش اقساطی همین کارخانه در فروردین ماه امسال ۵۰۹ میلیون تومان بود. در واقع طی هشت ماه اخیر قیمت این خودرو درب کارخانه معادل ۱۹ میلیون تومان یعنی چهار درصد رشد داشته است. این قیمت تفاوت چندانی با قیمت بازار ندارد.

اما در همین دوره قیمت خودرو پراید ۱۱۱ از ۱۳۰ میلیون تومان به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است. یعنی رشدی ۳۰ میلیونی معادل ۲۳ درصد در همین دوره هشت ماهه.

با وجود این هرچند به نظر می‌رسد از خودروهای چینی چندان در بازار استقبال نمی‌شود اما کرمان موتور شرایط اقساط را بار دیگر تکرار کرده تا شاید بتواند فروش بیشتری داشته باشد/

در ابتدا متقاضیان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کنند.

باقی مبلغ طی مدت یک یا دو سال به صورت اقساط چهار و هشت مرحله ای (هر سه ماه یک چک) پرداخت خواهد شد. مبلغ چک سه ماهه در روش خرید اقساطی یک ساله برابر ۵۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. این رقم برای اقساط دوساله به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

البته مبلغ قسط آخر در هر دو روش اندکی کمتر از مبالغ مذکور خواهد بود. سند خودرو نیز تا پایان این مدت در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

alt

طبق اعلام کرمان موتور، موعد تحویل جک اس ۳ در این طرح برابر ۶۰ روز کاری بوده و میزان یک درصد ماهیانه به عنوان جریمه تاخیر در تحویل خودرو در نظر گرفته شده است. تنها رنگ‌های موجود برای جک اس۳ نیز سفید یا مشکی خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید