حجت‌الاسلام رئیسی، رییس‌جمهور در دهمین سفر استانی خود روز پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ به استان زنجان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور ۲۰ آبان به استان زنجان می‌رود

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، محسن افشارچی استاندار زنجان با اشاره به سفر رییس جمهور در طول روزهای آینده به استان زنجان اظهار داشت: جهت هماهنگی و توافق بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان روز گذشته جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

‌وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های نیمه تمام و اتمام آن‌ها از جمله اولویت‌ها در استان بود، افزود: از مهم‌ترین مصوبات این جلسه تصویب اعتبار بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود که سال‌ها از استارت آغاز آن‌ها می‌گذرد اما هنوز نیمه تمام است. با این وجود امیدواریم با جذب اعتبار مذکور، تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام استان نهایتاً تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام و بهره‌برداری برسد.

استاندار زنجان گفت: علاوه بر این در بخش صنعت نیز مصوب شد تا تسهیلاتی از بانک‌ها برای راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌های کلان بخش خصوصی انجام شود و مقرر شد تا بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌های عامل به این بخش پرداخت شود.

از سوی دیگر رامین میرزایی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده است ریاست محترم جمهور روز پنجشنبه این هفته ۲۰ آبان ماه به استان زنجان سفر کند.

وی افزود: مردم ولایی استان زنجان برای سفر پر خیر و برکت آیت‌الله رییسی لحظه‌شماری می‌کنند. از این‌رو تمام مقدمات سفر و برنامه‌ریزی‌های لازم با نهاد ریاست جمهوری انجام شده است.

لازم به توضیح است که در جلسه روز گذشته استاندار زنجان با معاون اول رییس جمهور، تصمیمات و ترتیبات لازم در خصوص توافقات میان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل با استانداری زنجان به منظور اجرای طرح‌های اولویت‌دار در راستای تسریع در رفع مشکلات، اشتغالزایی و ازدواج جوانان در این استان اتخاذ شد.

اجرای طرح‌های مرتبط با آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، ایجاد پایگاه‌های سلامت، ساخت خوابگاه‌های دانشجویی، تجهیز دانشگاه‌ها، اکتشافات معدنی، توسعه شهرک‌های صنعتی، تکمیل طرح‌های فاضلاب شهری، ساخت و تکمیل سالن‌های نمایش، سینماها و مجتمع‌های فرهنگی، اشتغالزایی زنان روستایی و سرپرست خانوار، ارایه تسهیلات ازدواج به جوانان، اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها و آزادراه‌های استان، ساماندهی گلزار شهدای استان، پروژه‌های آبرسانی و ساخت و تکمیل مجتمع و سالن‌های ورزشی بحث، بررسی و تصویب شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید