میزان ذخایر سدهای کشور در پایان روز هفتم‌آبان ماه سال جاری به ۱۸ میلیارد مترمکعب رسید.

کاهشی ۲۷ درصدی میزان ورودی آب به مخازن سدها / میزان ذخایر آب سدهای کشور چقدر است؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، درحال حاضر با ثبت ۱۸ میلیارد مترمکعب ذخیره آب در سدهای کشور، تنها ۳۶ درصد ظرفیت سدها پر و ۶۴ درصد این ظرفیت، خالی است.

طبق آخرین گزارش رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران، از ابتدای سال‌آبی جاری (آغاز مهر ۱۴۰۰) تا پایان روز هفتم آبان ماه، میزان ورودی آب به مخازن سدهای کشور یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون مترمکعب بوده که این رقم در مقایسه با ورودی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعبی آب به مخازن سدهای کشور در زمان مشابه سال گذشته، کاهشی ۲۷ درصدی داشته است.

همچنین میزان خروجی آب از سدهای کشور در ۳۷ روز ابتدایی سال آبی جاری، ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون مترمکعب بوده که در مقایسه با خروجی ۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون مترمکعبی آب از مخازن سدهای کشور در مدت مشابه سال قبل، کاهشی ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

میزان ذخایر سدهای کشور در پایان روز هفتم‌آبان ماه سال جاری به ۱۸ میلیارد مترمکعب رسید. با توجه به ظرفیت ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعبی مخازن سدهای کشور، تنها ۳۶ درصد ظرفیت سدها پر و ۶۴ درصد این ظرفیت، خالی است.

میزان ذخیره آب در سدهای کشور در پایان روز هفتم آبان سال گذشته ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب بود که مقایسه این رقم با ذخایر ۱۸ میلیارد مترمکعبی هفتم آبان امسال، حاکی از کاهش ۲۷ درصدی ذخایر آبی سدهای کشور در سال جاری است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید