بهاره رهنما بازیگر سرشناس ایرانی است که برای اجرای نمایش نامه خوانی به استانبول رفته است.

تیپ و آرایش متفاوت بهاره رهنما در استانیول ترکیه! / عکس

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه اما بانمک سینما و تلویزیون است که این روزها بهاره رهنما با حرکات جلف و شوهر جانش حرص خیلی ها را در آورده است. این خیلی ها هم کاربران فضای مجازی هستند و هم علی الخصوص هنرمندان و همکاران بهاره رهنما . بهاره رهنما به لطف اینستاگرام و فضای مجازی در چند سال اخیر بسیار معروف تر و ثروتمندتر شده و بهاره رهنما روزانه پست و استوری های زیادی از خود منتشر می کند. بهاره رهنما نزدیک به ۵ میلیون دنبال کننده دارد اما چندان محبوب دل آن ها نیست!

بهاره رهنما

خانم بازیگر حالا پس از تجربه های مختلف به دنبال نمایش نامه خوانی آن هم در استانبول است اما اینکه چرا این حرکت در ایران انجام نشد و به ترکیه رفته مشخص نیست. در ادامه تصویر بهاره خانمِ همه فن حریف را با لباسی صورتی و دخترانه مشاهده می کنید. ژستش هم احتمالا مربوط به هالووینه (پلنگ صورتی)!

بهاره رهنما این روزها به شدت درگیر توسعه کسب و کار و و کلینیک های زیبایی خودش است و آنطور که نشان داده در حال حاضر روی دکور و طراحی کلینیک جدیدش کار می کند. بهاره رهنما درامد بسیار زیادی از کلینیک های زیبایی اش دارد که شهرت او و صفحه اینستاگرامش بی تاثیر نبوده اند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما از پر کارترین بازیگران خانم در سینمای ایران است که شدیدا خود را غرق در امور مختلف کرده و ظاهرا دیگر بازیگری را دنبال نمی کند بلکه کارگردانی و درآمد اینستایی را ترجیح داده است. البته بهاره خانم بر این عقیده هستند که فساد آن قدرها که مردم و برخی بازیگران رده پایین می گویند در سینما نیست و با توجه به اینکه خودش پرکار بوده کمی خود را زیر سوال نیز می برد!

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    این خانم بلد نیست حافظ خودمون رو بخونه حالا رفته اونجا میخواد نمایش نامه بخونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید