ماجرای ازدواج مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی در فضای مجازی داغ شده است اما صحت این موضوع تایید نشده است.

آیا ازدواج شهاب حسینی با هستی مهدوی‌فر صحت دارد؟ / عکس

شهاب حسینی چندوقتی است درگیر حاشیه شده است او بعد از حواشی زیادی که داشت اینستاگرام خود را پاک کرد . شهاب حسینی با اجرای برنامه همرفیق بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد . شایعه طلاق و ازدواج شهاب حسینی در فضای مجازی دست به دست می شود اما هیچکدام از این حاشیه ها درست و تایید شده نبوده است . در حالی که خبر جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری در فضای مجازی هنوز داغ است سال قبل خبر از ازدواج مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی فر خبرساز شد و اکنون شایعه ازدواج او با یک زن آمریکایی داغ شده است.

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

همسر شهاب حسینی

ماجرای ازدواج شهاب حسینی با پریچهر قنبری

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

ماجرای طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری و ازدواج شهاب حسینی با هستی مهدوی فر

تنها سند موج علاقه‌مندان شهاب حسینی برای جدایی او از همسرش این است که هیچ اثری از تصاویر او در صفحه اینستاگرام همسرش، پریچهر قنبری، نیست. به جز این مدت‌ها است که این دو در هیچ فضای عمومی با یکدیگر دیده نشده‌اند.

شهاب حسینی

بر این اساس فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود آمدن این شایعه شده است واقعیت آن هنوز تایید نشده است.

اطلاعات دقیقی درباره ازدواج شهاب و هستی منتشر نشده است و حتی این خبر تایید تا تکذیب نشده است. اما این دو بازیگر در فیلم چهارشنبه بایکدیگر هم بازی بودند.

در تازه‌ترین ادعا برخی سایت‌های داخلی، تصویری از شهاب حسینی و یک بازیگر زن هالیوودی در خیابان‌های آمریکا منتشر کرده و مدعی شده اند که او با این بازیگر سینمای هالیوود ازدواج کرده است. ادعایی که پایه و اساسی ندارد و صرفا بر پایه مشاهده تصویر حسینی در کنار چند زن آمریکایی مطرح شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید