راننده زنی که خودروی وی با برخورد به دیواره تونل غرق شعله های آتش شده بود لحظاتی پیش از مرگ نجات یافت.

فرار زن از داخل خودروی در حال سوختن در تونل / فیلم

به گزارش سلام نو، یک راننده زن سنگاپوری پس از آنکه در یکی از تونل‌های این کشور دچار حادثه شد با کمک دو راننده دیگر از مرگ گریخت.

در حالی که خودروی این زن غرق شعله‌های آتش شده بود این دو شاهد عینی موفق شدند این زن را از داخل خودرو بیرون کشیده و جانش را نجات دهند. این حادثه در ساعت ۵.۰۵ دقیقه بعدازظهر روز سه شنبه تاریخ ۲ نوامبر رخ داد.

زن مصدوم ۳۳ ساله در حالی که هنوز هوشیار بود به بیمارستان کهو تک پوات منتقل شد. پلیس و نیروی دفاع شهری سنگاپور اعلام کردند روز سه شنبه در جریان وقوع یک حادثه در داخل تونل یک بزرگراه قرار گرفتند. نیروهای دفاع شهری پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند یک خودرو با برخورد به دیواره تونل غرق شعله‌های آتش شده است. ماموران آتشنشان با کمک کپسول‌های اطفاء آتش اقدام به خاموش کردن آتش خودرو کردند.

نجات جان راننده زن در آخرین لحظات از آتش

در یکی از ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده خودروی این زن را در حالی که پس از برخورد به دیواره تونل غرق شعله‌های آتش است نشان می‌دهد.

در این ویدئو این خودروی هیوندا مشکی رنگ در حال سوختن در شعله‌های آتش دیده می‌شود. در این حادثه به جزء راننده خودرو، فرد دیگری دچار آسیب نشد. تحقیقات پلیس سنگاپور در مورد علت وقوع حادثه ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید