مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از زنده گیری گرگ سرگردان در سطح شهر خرم آباد توسط یگان حفاظت محیط زیست لرستان و انتقال آن به مرکز قرنطینه کلدر خبر داد.

زنده‌گیری گرگ سرگردان در سطح شهر خرم آباد / فیلم

به گزارش سلام نو، مهرداد فتحی بیرانوند در این خصوص گفت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر مشاهده  یک قلاده گرک در  سطح شهر خرم آباد،  زنده گیری این حیوان در دستور کار نیروهای حفاظت محیط زیست و دیگر نیروهای امدادی در شهر قرار گرفت.

فتحی افزود: این قلاده گرگ ظهر جمعه 14 آبان در یکی از مناطق شمالی شهر خرم آباد توسط نیرو های یگان حفاظت محیط زیست لرستان زنده گیری شد و برای معاینه و سایر اقدامات درمانی به مرکز قرنطینه  پاسگاه محیط بانی کلدر منتقل گردید.

وی افزود: هم اکنون این قلاده گرگ جهت بررسی وضعیت جسمی در مرکز قرنطینه کلدر نگهداری میشود تا پس از اطمینان از سلامتی این حیوان، در طبیعت رهاسازی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان یکی از دلایل اصلی نزدیک شدن حیوانات وحشی به جوامع انسانی را تغییر اکوسیستم جانوری و در نتیجه کمبود منابع تغذیه ای این حیوانات بر اثر تخریب محیط زیست عنوان نمود و از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه حیوان وحشی در مناطق مسکونی موضوع را سریعا به سامانه ۱۵۴۰  سازمان حفاظت محیط زیست و یا آتش نشانی اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید