سام اصغری در فیلمی به نام «صندلی داغ» (Hot Seat) به کارگردانی «جیمز کالن برسکبا» با مل گیبسون همبازی شد.

همبازی شدن بازیگر ایرانی و مل گیبسون در فیلم هالیوودی

به گزارش سلام نو، داستان «صندلی داغ» درباره ی یک هکر سابق است که مردی ناشناس او را وادار می‌ کند به بنگاه‌ های مالی نفوذ کند در حالی که یک بمب زیر صندلی‌ اش کار گذاشته است. گیبسون نقش مردی را بازی می‌ کند که باید به ساختمان وارد شود و مردی با بازی کوین دیلون را نجات دهد.

سام اصغری که بیشتر به واسطه ی رابطه عاشقانه اش با بریتنی اسپیرز، خواننده ی مشهور آمریکایی شناخته می شود، در سال ۷۲ از پدری آمریکایی-ایرانی به نام مایک و مادری ایرانی به نام فاطمه در تهران متولد شد. او در سن ۱۲ سالگی به آمریکا مهاجرت کرد.

اصغری دانشجوی انصرافی رشته ی بورس از دانشگاه کالیفرنیا است. او بعد از دانشگاه، به کار بدنسازی و پرورش اندام پرداخت و حالا به یک مدل و ورزشکار مشهور بدل شده است.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز در سال ۲۰۱۶ در جریان ساخت یک موزیک ویدئو با یکدیگر آشنا شدند. اصغری ۱۲ سال از اسپیرز کوچک تر است.

سام اصغری که به تازگی با بریتنی اسپیرز نامزد کرده و لغو سرپرستی این خواننده ی مشهور را جشن گرفته، پیش‌ تر گفته بود که از تولید مستندهای پرشمار در مورد زندگی نامزدش «احساس بدی» دارد.

این مدل و بازیگر به فاصله ی کوتاهی پس از پخش مستند «کنترل بریتنی اسپیرز» (Controlling Britney Spears) از شبکه هولو، در صفحه اینستاگرام خود گفت: «امیدوارم درآمد حاصل از این مستندها صرف مبارزه علیه بی‌عدالتی شود.» او از هشتگ «بریتنی را آزاد کنید» در انتهای صحبت های خود استفاده کرده بود.

وی اخیراً در اپیزود اول سریال جدید «هکس» (Hacks) شبکه اچ‌بی‌او نیز دیده شده و به زودی در فصل سوم سریال کمدی «دوشنبه سیاه» (Black Monday) شوتایم نقش ثابتی بازی می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید