بیت‌کوین پس از صعود تا کانال ۶۴هزار دلاری در روز گذشته، مجددا روند نزولی در پیش گرفته و به نظر می‌رسد احتمال افت قیمت آن تا کانال ۵۵هزار دلاری نیز وجود دارد.

 احتمال افت بیت‌کوین تا کانال ۵۵هزار دلار

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، تحلیلگران هشدار می‌دهند احتمال افت مجدد قیمت بیت‌کوین وجود دارد وممکن است اتریوم نیز به آن ملحق شود.

از آنجا که روند بازار، قیمت بیت‌کوین را به کانال ۶۰هزار دلاری نزدیک‌تر می‌کند، این رمزارز صعود قیمتی را در تاریخ ۴نوامبر رد کرد.

دارندگان بیت‌کوین در حالت "خرید در کف قیمت"

داده‌های کوین‌تلگراف و تریدینگ‌ویو نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین امروز به زیر کانال ۶۲هزار دلاری سقوط کرده است.

این رمزارز پس از صعود به کانال ۶۴هزار دلاری در طول ۲۴ساعت گذشته، در نهایت با افت قابل توجه، به کانال ۶۰هزار دلاری نزدیک شده است.

در حالی که برخی معتقد بودند که اقدام قیمتی بیت‌کوین، فرصتی را برای افرادی که قصد افزودن این رمزارز را به سبد سرمایه‌گذاری خود دارند فراهم کرده، تحلیلگران بیشتر روی چارچوب زمانی بلندمدت تمرکز کردند.

کارگزاری رکت کپیتال در خصوص قدرت کانال ۶۰هزار دلاری خاطرنشان کرد: "اصلاح قیمت بیت‌کوین تا کنون برای سه هفته متوالی موفقیت‌آمیز بوده است."

در همین حال، یکی از تحلیلگران کریپتو اد، در یادداشتی محتاطانه‌تر در خصوص روند حرکت قیمتی فعلی گفت: "دقیقا انتظارات من در حال وقوع است: بیت‌کوین جهش خود را به کانال ۶۴هزار دلاری تکمیل کرد و اتریوم نیز به کانال ۴هزار و ۶۰۰دلاری رسید. در حال حاضر، باید ببینیم که عقب‌نشینی بیش از این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. در این صورت، بیت‌کوین به کانال ۵۵هزار دلاری و اتریوم به کانال ۳هزار و ۷۰۰ یا ۳هزار و ۸۰۰دلاری سقوط خواهد کرد."

بالاترین رکورد آلت‌کوین‌ها ادامه دارد

در همین حال، آلت‌کوین‌ها در یک سرپیچی عجیب از عملکرد کوتاه‌مدت بیت‌کوین، همچنان به ثبت رکوردهای جدید ادامه می‌دهند.

روز پنجشنبه اتریوم از بالاترین سطح خود اندکی افت را تجربه کرد، در حالی که سولانا جهش قابل توجهی داشت و از نظر ارزش بازار از باقی ۱۰رمزارز برتر پیشی گرفت.

پولکادات نیز پس از تثبیت قیمت در روز چهارشنبه بازگشت را تجربه کرد و به ۵۵.۵۴دلار رسید که توانست رکورد دیگری را ثبت کند.

در تصویر ارائه شده، نمودار شمعی یک ساعته بیت‌کوین را مشاهده می‌کنید؛

عکس متن

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید