الهام علی‌اف، رییس‌جمهور آذربایجان گفت: ما پیشنهاد کردیم که کار برای ترسیم مرزها آغاز شود، اما متاسفانه هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

هنوز پاسخی از ارمنستان درباره پیشنهادات تنظیم توافقنامه صلح دریافت نکرده‌ایم

به گزارش سلام نو، ایلنا به نقل از تاس نوشت: «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهوری آذربایجان در مراسم افتتاحیه مجمع جهانی باکو با عنوان «جهان پس از کووید-۱۹» گفت که کشورش هنوز پاسخی از ارمنستان درباره پیشنهادات برای شروع تنظیم توافقنامه صلح و تعیین مرزها دریافت نکرده است.

علی اف افزود: «آذربایجان به ارمنستان پیشنهاد داد که کار بر روی توافقنامه صلح را آغاز کنیم. ما نمی‌خواهیم در مورد جنگ صحبت کنیم بلکه مقصود ما صلح است. ما پیشنهاد کردیم که کار برای ترسیم مرزها آغاز شود. اما متاسفانه هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم».

وی گفت: «آذربایجان حداکثر موضع سازنده را نشان داد. ما باید به آینده نگاه کنیم، ما می‌خواهیم آینده خود را امن و قابل پیش‌بینی ببینیم و آماده همکاری‌های گسترده هستیم».

علی اف تاکید کرد: «همه چیز به موضع ایروان بستگی دارد. موضع ما بسیار روشن است، ما آماده شروع مذاکرات صلح و امضای توافقنامه صلح هستیم، می‌خواهیم این ورق را برگردانیم و مرزها را مشخص کنیم، اما همانطور که می‌بینید، هیچ پاسخی از سوی ارمنستان وجود ندارد. ایروان همچنان ساکت می‌ماند».

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید