حجت‌الاسلام رئیسی، رییس‌جمهور روز پنجشنبه با حضور در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان به شهدای این شهر در گلزار شهدا ادای احترام کرد.

ادای احترام رییس‌جمهور به شهدای سمنان در امامزاده یحیی(ع)

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیسی امروز پس از ورود به استان سمنان از فرودگاه این شهر، در شهرستان مهدیشهر حضور یافت و اکنون در سمنان ضمن زیارت آستانه مبارکه امامزاده یحیی بن موسی(ع) در بافت تاریخی این شهر، گلزار شهدای این بقعه را گل افشانی و به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

رییس جمهوری در این منطقه ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، با برخی از شهروندان سمنانی صحبت کرد و نامه های مردمی برخی را برای رفع مشکلاتشان دریافت کرد.

 رییس‌دفتر رییس‌جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در قالب نهمین سفر استانی، آیت‌الله رئیسی را همراهی می کنند.

سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری شب گذشته به نمایندگی از رئیس‌جمهوری به شهرستان میامی سفر کرد و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری نیز راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار شد.

بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان سفر کرد و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی نیز به نیابت از رئیس دولت سیزدهم در شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر حضور دارد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت  به شهرستان شاهرود سفر کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از رئیس جمهوری از شب گذشته وارد استان سمنان شد و بازدید از مناطقی از شهرستان سمنان را در برنامه دارد.

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر سفر کرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید