فرهاد کیانی‌نژاد، سرباز راهور تهران بزرگ حین مرخصی به علت سانحه تصادف رانندگی در شهرستان سیمرغ متأسفانه دچار مرگ مغزی شد.

اعضای بدن سرباز مازندرانی به ۱۱ بیمار نیازمند اهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: استواردوم وظیفه "فرهاد کیانی نژاد" سرباز ۲۳ ساله مازندرانی با اهدای اعضای بدنش به ۱۱ بیمار جان دوباره بخشید.

او افزود: فرهاد کیانی نژاد سرباز راهور تهران بزرگ حین مرخصی به علت سانحه تصادف رانندگی در شهرستان سیمرغ متأسفانه دچار مرگ مغزی می‌شود.

سرهنگ ساداتی گفت: با مرگ مغزی فرهاد، خانواده این سرباز در اقدامی انسان دوستانه و خیرخواهانه با اهداء اعضای بدن فرزند دلبندشان موافقت کردند و ۱۱ عضو از اعضای بدن او در بیمارستان تهران به بیماران نیازمند اهداء و به آنان جان دوباره بخشید.

او افزود: خانواده این سرباز فداکار با حضور در بیمارستان با فرزند خود وداع کردند؛ پدر که برای آخرین بار بر پیشانی فرزندش بوسه می‌زند، برای لحظاتی وی را در آغوش کشیده و با چشمانی اشکبار با وی وداع کرد.

سرهنگ ساداتی با اشاره به اینکه زنده یاد کیانی نژاد فرزند سوم خانواده بود و یک برادر دیگر وی هم اکنون سرباز می‌باشد، گفت: مراسم تشییع این سرباز فداکار امروز پنج شنبه در زادگاهش روستای "رکن کلا شهرکیاکلا " برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در پایان با تاکید بر اینکه کاری که برای خدا باشد جاویدان خواهد شد، افزود: اهدا عضو یک عمل حسنه و خدا پسندانه است که در حقیقت باقیات الصالحاتی است که انسان می‌تواند از خود به یادگار بگذارد.

استوار دوم وظیفه فرهاد کیانی نژاد سرباز ۲۳ ساله راهور تهران بزرگ پایه خدمتی آذر ماه سال ۹۹ اهل استان مازندران که پس از گذراندن دوره آموزشی برای خدمت به میهن اسلامی در پلیس راهور تهران مشغول به خدمت بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید