رییس‌جمهور گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه اقتصاد، کشاورزی و صنعت و معدن دارد و اگر از این ظرفیت‌ها درست بهره‌برداری شود افزایش بهره‌وری و اشتغال را می‌توانیم در این استان شاهد باشیم که البته این موضوع در زمره دستورات کار ما در سفر خواهد بود.

امیدواریم بتوانیم به نقاط روشنی در زمینه رفع مشکلات استان سمنان برسیم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رئیس جمهور ایران اسلامی با بیان اینکه استان سمنان مستعد ظرفیت های اقتصادی است، گفت: علی رغم تمام مشکلات باید به مقوله رونق تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بپردازیم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور رشادت‌های دانشجویان و دانش آموزان است، تاکید کرد: این روز روز پرچم داری امام راحل (ره) در برابر استکبار جهانی است و لذا باید گرامی داشته شود.

وی افزود: قبل از سفر به استان سمنان، بررسی‌هایی صورت گرفته، مشکلات و کمبودها بررسی و رصد شده‌اند و امید است در جلساتی که به مسئولان، سازمان‌ها و ارگان‌ها، فعالان اقتصادی و … می‌گذاریم بتوانیم به نقاط روشنی در زمینه رفع مشکلات استان برسیم.

رئیس جمهور گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه اقتصاد، کشاورزی و صنعت و معدن دارد و اگر از این ظرفیت‌ها درست بهره برداری شود افزایش بهره‌وری و اشتغال را می‌توانیم در این استان شاهد باشیم که البته این موضوع در زمره دستورات کار ما در سفر خواهد بود.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام رئیسی بعد از استقبال رسمی از سوی مسئولان در ادامه سفر خود به استان سمنان به دیدار نخبگان و موثران این استان می‌رود و سپس در نشست شورای اداری حضور خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید