مسئولان باشگاه استقلال نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان سابق این تیم از جمله استراماچونی و دیاباته اقداماتی را شروع کرده‌اند.

استقلالی‌ها تسویه حساب با شاکیان را کلید زدند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال با پرونده‌های شکایتی زیادی از سوی مربیان و بازیکن اسبق این تیم در فیفا روبرو است که باید هر چه زودتر برای حل و فصل آن‌ها دست به کار شود.

آندره استراماچونی غرامتی سنگین ۱.۳ میلیون یورو تا ۱.۶ میلیون یورویی از استقلال می‌خواهد.

استرا

باشگاه استقلال در تلاش است تا با این سرمربی توافق کند و از همین حالا اقساط پرداخت دستمزد او را آغاز کند. به همین منظور بعید نیست استقلال به زودی نماینده خود را به قطر بفرستد تا با این مرد ایتالیایی توافق کند.

همچنین مدیران باشگاه استقلال قصد دارند هرچه زودتر پرونده هروویه میلیچ را مختومه کنند تا او از شکایت منصرف شود.

هروویه میلیچ بازیکنی است که قبل از پایان فصل در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتش ایران را ترک کرد و فرهاد مجیدی هم تمایلی به بازگرداندن او نشان نداد. در این بین شنیده می‌شود تیم حقوقی باشگاه استقلال در روزهای اخیر تماس‌هایی را با میلیچ گرفته‌اند تا با او بابت مطالبات این بازیکن مذاکره کنند.

میلیچ

قرار است در مورد مبلغ قرارداد میلیچ توافق شود تا باشگاه با پرداخت آن، پرونده مدافع کروات سابق استقلال را مختومه کنند.

از طرفی باشگاه استقلال در تلاش است تا با شیخ دیاباته مهاجم سابق خود هم به توافق برسد و شکایت این بازیکن با پرداخت رقمی منتفی شود.

شیخ دیاباته در گذشته بابت دریافت نکردن مطالباتش به فیفا نامه زده و از آبی‌ها شکایت کرده است.

باشگاه استقلال هنوز رقم دقیق طلب این بازیکن را اعلام نکرده، ولی گویا حدودا ۴۵۰ هزار دلار باید به شیخ بپردازد. البته با شکایت، رقم بالاتر می‌رود، چون استقلالی‌ها باید جریمه هم پرداخت کنند.

دیاباته

آجورلو به دنبال توافق با شیخ است، اما این بازیکن هنوز به توافق نشده است.

باشگاه استقلال در آخر باید غرامت سنگینی هم به پادوانی پرداخت کند که به نظر می‌رسد این بازیکن تا به امروز برلی حل مشکل پرونده‌اش با مدیریت فعلی این باشگاه به توافق نرسیده است.

استقلالی‌ها باید خیلی زود دست به کار شوند تا با جلب رضایت شاکیان خود در فیفا پرداختی مربیان و بازیکنان اسبق خارجی تیم خود را در دستور کار قرار دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید