نتقاد نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور از موجی بودن مردم در رفتار با سلبریتی ها سوژه شد.

توهین زشت نیوشا ضیغمی علیه مردم / فیلم

نیوشا ضیغمی از رفتار مردم در واکنش به سلبریتی ها انتقاد کرد و آن را موجی نامید.نیوشا ضیغمی می گوید ما یک سلبریتی که در این ویدیو مثلا علی دایی را مثال می زند را اول بالا می بریم و بعد از مدتی کلا او را حذف می کنیم و این شیوه درست نیست. نیوشا ضیغمی اطلاعات ورزشی زیادی ندارد ولی جالب است که برای جام جهانی نیوشا ضیغمی اعزام شده بود.نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است که با آرش پولادخان ازدواج کرده و صاحب یک دختر است.

انتقاد نیوشا ضیغمی از گرفتن مهریه توسط خانم ها

جالب است بدانید که نیوشا ضیغمی یکی از مخالفان سرسخت گرفتن مهریه است و با اینکه خودش مهریه نگرفته است مهریه را به شدت قبول ندارد. البته این صحبت او با واکنش های شدید خانم های ایرانی رو به رو شده و خیلی از آنها گفتند که نیوشا ضیغمی چون به لحاظ مالی تامین است پس نیازی به مهریه ندارد. نیوشا ضیغمی بر سر مهریه نگرفتن خانم ها خیلی تاکید دارد و می گوید خودش مهریه اش یک سکه است ! او همیشه می گوید که از پدر و مادرم تشکر می کنم که این اجازه را به من دادند که بر سر مهریه در مراسم خواستگار صحبت نکنیم و همینطور هم در کل زندگی بر سر مسائل مربوط به مهریه صحبت نکردیم. مدتی پیش نیوشا ضیغمی تمامی تصاویر مشترک با همسرش را از صفحه شخصی اش پاک کرد و یک استوری درباره طلاق گرفتن (تصویری از صفحه شناسنامه که مهر طلاق خورده بود) منتشر کرد که همین باعث به وجود آمدن حاشیه هایی درباره طلاق گرفتنش شد. ولی بعد از مدتی این حاشیه ها را تکذیب کرد و دوباره عکس های همسرش را در صفحه شخصی اش منتشر کرد. 

کد خبرنگار: ۱۳
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حتی علم کدخدا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    5 0
    بله، بعضی از قسمت ها اشاره ی صحیح میکنه، شما ببینید در مملکت ما مثلا انسانِ بسیار بسیار بسیار معمولی ای مثل محمد رضا گلزار رو یک عده به صورت آبدوخیاری بزرگ علکی کرده اند، در نتیجه افرادیکه: تنها رکن شیوه ی هوشمندی تفکر و تجزیه ی استاد نویس دانائی تشخیص و توانائی تصمیم الگوریتم شماست،نقطه
  • حمید IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    6 3
    تو خودت رو با علی دایی و دیگران مقایسه نکن؛ شما فقط با ادا و اصول خودتون رو نشون می دید و گرنه هنری ندارید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید