با توجه به عرضه اولین خودروی برقی ایرانی و قیمت‌گذاری حدودی آن در نرخ ۶۰۰ میلیون تومان، با این مبلغ چه خودروهایی می‌توان خرید؟

قیمت احتمالی اولین خودروی برقی ایرانی اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری پلاک اولین خودروی برقی ایرانی برخی منتظر اعلام قیمت رسمی آن هستند. هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و گسترده نداشته اما طبق آخرین پیگیری‌ها نرخ تخمینی برای آن حدود ۶۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

آن طور که فعالان بازار خودرو به پیگیری‌های تجارت‌نیوز پاسخ داده‌اند این خودرو هنوز عرضه عمومی نداشته است و احتمالا در عرضه عمومی قیمت آن کمتر از این میزان خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد در پیش‌خرید تعداد محدود این خودرو هم مشتریان این میزان پرداخت نکرده‌اند اما برای خرید و فروش در بازار نرخ پیشنهادی تعدادی از فعالان بازار خودرو رقمی تا حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.

این خودرو دارای موتور ۲۰ اسب بخاری است و هر بار که شارژ باتری آن کامل می‌شود می‌تواند تا ۳.۵ ساعت حرکت کند؛ حداکثر سرعتی که این خودرو دارد ۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

خودروهای هم قیمت با خودرو برقی ایرانی

با توجه به قیمت حدودی خودرو برقی ایرانی در بازار که ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، با همین بودجه چه خودروهایی می‌توان خرید؟

بر اساس قیمت‌های برخی از خودروهای صفرموجود در بازار، خودروهای همچون جک در دو مدل S۵ و S۳، هایما S۵ در دو مدل ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ همچنین برخی از خودروهای مونتاژ داخلی مثل ام وی ام X۳۳ s اتومات و  لیفان X۷۰ خودروهایی هستند که در محدوده ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند. که با توجه به محدوده قیمتی که برای خودروی برقی ایرانی پیش‌بینی شده است با این خودروی تمام برقی هم قیمت هستند.

در جدول زیر قیمت برخی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان(هم قیمت با اولین خودروی برقی ایرانی) را مشاهده می‌کنید.

alt alt

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید