دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به چرت زدن رئیس جمهور این کشور حین برگزاری نشست تغییرات اقلیمی گلاسکو واکنش نشان داد.

 ترامپ چرت زدن بایدن در نشست تغییرات اقلیمی را به سخره گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا انتشار فیلم چرت زدن «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور در نشست تغییرات اقلیمی را به تمسخر گرفت.

به نوشته وبگاه شبکه «اسکای نیوز»، ترامپ که از سال گذشته از حضور در رسانه‌های اجتماعی محروم شده در ایمیلی به هواداران خود نوشت: «بایدن با این شعار که گرمایش جهانی بالاترین الویت او است به اروپا رفت».

رئیس جمهور سابق آمریکا که در رقابت‌های انتخاباتی سال گذشته لقب «جو خوابالو» را به بایدن داده بود افزود: «او در وسط کنفرانس ناگهان خوابش برد تا تمام جهان این را ببینند».

ترامپ در ادامه نوشت: «هیچ فردی که نسبت به موضوعی باور و اشتیاقی واقعی داشته باشد هرگز اینطور خوابش نمی‌برد!»

بایدن روز دوشنبه در طول سخنرانی‌های افتتاحیه اجلاس آب و هوایی سازمان ملل موسوم به «کوپ ۲۶» قبل از اینکه ظاهراً توسط یکی از کارکنان از خواب بیدار شود، در حال چرت زدن بود. 

دوربین‌ها در حالی تصاویر بایدن در این کنفرانس که دوشنبه عصر در گلاسکو بریتانیا آغاز شد را شکار کردند که دست به سینه نشسته و چشمانش بسته شده است. اولین بار چشمان بایدن برای چند ثانیه بسته شد اما هوشیاری خود را به دست آورد اما بار دوم چشمانش به این سرعت باز نشدند. 

چشمان بایدن خواب‌آلود بار دوم به مدت ۳۰ ثانیه بسته بود قبل از اینکه مردی به سمتش آمد و به نظر می‌رسید در حال بیدار کردن اوست.

شهریور امسال نیز چُرت زدن بایدن در دیدار با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس خبرساز شد. در بخشی از این دیدار و در حالی که نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از روابط خوب میان تل‌آویو و واشنگتن تمجید و روی «داستان زیبای دوستی میان ایالات متحده و دولت یهودی اسرائیل» تاکید می‌کند، جو بایدن در حال چُرت زدن است.

بنت که متوجه چرت زدن رئیس‌جمهور ۷۸ ساله آمریکا می‌شود، نگاهش را به سوی دوربین‌ها و افراد حاضر در اتاق برمی‌گرداند و به صحبت کردن درباره روابط تل‌آویو و واشنگتن ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/م

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید