فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون عکس جنجالی دیگری را در اتاق خوابش در فضای مجازی منتشر کرد.

عکس جنجالی فریبا نادری روی بالش تختخواب!

فریبا نادری بازیگر توانای کشورمان است. بیشتر در نقش های منفی شاهد بازی فریبا نادری هستیم اما برعکس نقش های در دنیای حقیقی فریبا نادری قلبی مهربان دارد. فریبا نادری عکس های جنجالی را در فضای مجازی منتشرکرد. فریبا نادری عکس جدید از خود را در اتاق خوابش منتشر  کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، فریبا نادری اخیرا عکس جدیدی از خود را در اتاق خوابش و روی تختش منتشر  کرد. این عکس در فضای مجازی حواشی بسیاری را ایجاد کرد.

فریبا نادری

فریبا نادری در ستایش

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در سریال ستایش معروف شد از بازیگران فعال در اینستاگرام است.

فریبا نادری که همیشه نقش های خنثی و معمولی داشت تا اینکه در سریال پربیننده «ستایش» بازی کرد. او در این مجموعه نقشش آنقدر منفی بود که همین موضوع باعث شد تا مردم از این بازیگر بدشان بیاید و حتی به گفته خود وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

فریبا نادری

 فریبا نادری و حضور در «شام ایرانی»

 فریبا نادری بازیگری بی حاشیه بود تا اینکه در برنامه «شام ایرانی» از خونه لوکسش رونمایی کرد. وی تاکنون دو ازدواج داشته است و شوهر دومش بسیار ثروتمند نیز می باشد. خانم بازیگر علاقه زیادی به عکس گرفتن از نوع سلفی دارد و اکثر تصاویرش در اینستاگرام از نمای بسیار نزیک است.

اینبار اما فریبا خانم نادری به سراغ لایو اینستاگرامی رفت و در وسط لایو به درخواست فالوورهایش فیلتر اینستاگرام را برداشت تا مردم فریبا خانم را بدون فیلتر و آرایش و در واقع همان طور که هست ببینند.

فریبا نادری و همسرش

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید