جلیل سامان، کارگردان و نویسنده سریال «زیرخاکی» نوشت: توقف تولید ۱۵ سریال عملا فروپاشی تلویزیون است، مثل اینکه برای رفع مشکل آلودگی هوا فرمایش شود که نفس نکشید تا هوا پاک شود!

واکنش کارگردان «زیرخاکی» به توقف ساخت ۱۵ سریال / با این کار برای ما هم حاشیه به وجود می‌آورید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جلیل سامان که برای فصل سوم «زیرخاکی» مجوز ساخت گرفته است، از توقف سریال‌های همکارانش ابراز ناراحتی کرده و نوشت: کاش «زیر خاکی» را هم تعطیل می‌کردید تا با هم بنشینیم فکری به حال امروز و فردای تلویزیون بکنیم! شما از «زیر خاکی» چه توقعی دارید؟... با این کار برای ما هم حاشیه به وجود می‌آورید و بسان نورچشمی تلویزیون آن را هم از چشم مردم می‌اندازید!

کارگردان «زیر خاکی» در ادامه با اشاره به توقف ساخت ۱۵ سریال تلویزیونی افزود: توقف تولید ۱۵ سریال عملا فروپاشی تلویزیون است. مثل اینکه برای رفع مشکل آلودگی هوا فرمایش شود که نفس نکشید تا هوا پاک شود! چرخ را قبلا اختراع کرده‌اند! برای هر مشکل فنی و محتوایی دستورالعملی عملی وجود دارد. تغییرات باید به تدریج و در یک بستر معقول و منطقی اتفاق بیفتد. نه با هیجان و رویاهای دست نایافتنی. با نیروی انسانی باقی مانده و ساختار فعلی تلویزیون تحول مثبتی رخ نخواهد داد مگر آنکه با رفع اشکال‌های ساختاری و مدیریتی هنرمندان با تلویزیون آشتی کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید