کتاب‌های درسی خوب توزیع شد، اما همیشه اینطور بوده که بخشی از دانش آموزان به دلیل بی توجهی خودشان و گاهی مدیر مدرسه ممکن است کتاب دیر به دستشان برسد، اما امسال سامانه سیدا هم مشکلات را تشدید کرد.

آموزش و پرورش از دانش آموزان و والدین عذرخواهی کرد / زمان بازگشایی مدارس تغییر می‌کند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی، گرامیداشت روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی که در مدرسه شهید کدخدایی منطقه ۱۱ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه امسال به دلیل اینکه روز سیزدهم آبان پنجشنبه است و مدارس هم تعطیل بودند، زنگ مبارزه با استکبارستیزی را به صورت نمادین امروز در سراسر کشور و شبکه های مجازی به صدا در آوردیم.

او گفت: یکی از وظایف مهم ما در نظام تعلیم و تربیت همین است که روحیه استکبارستیزی را در دانش آموزان زنده نگه داریم.

شرکت در تجمعات ۱۳ آبان بنا بر اقتضا و شرایط هر شهر و منطقه

وی افزود: روز ۱۳ آبان و این ایام صرفا رویدادهای تاریخی نیست، بلکه جریانی است که به پیروزی و استمرار انقلاب کمک کرده و آینده انقلاب مدیون داشتن این روحیه در دانش آموزان و تداوم آن است. فردا، ۱۳ آبان دانش آموزان در تجمعاتی که به اقتضای شرایط شهر و منطقه شان وجود دارد، حضور می یابند. حضور پررنگ تشکل های دانش آموزی کمک می کند که این روز را گرامی بداریم و با کسانی که ۱۳ آبان را رقم زدند پیمان ببندیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه جامعه دانش آموزی ثابت کرده در تمام عرصه هایی که نظام نیاز داشته حضور پررنگ و پرافتخاری داشته است گفت: اگر قرار باشد روحیه استکبارستیزی را در دانش آموزان زنده نگه داریم دو شرط دارد؛ نخست ارتقای معرف، بصیرت و دانش دانش آموزان نسبت به عظمت راهی که طی شده و دوم ولایت مداری و ولایت پذیری است. آنچه انقلاب را به این دستاوردها رسانده در سایه ولایتمداری مردم بوده است.

کتاب‌های درسی نیازمند بازبینی جدی

کاظمی درباره ورود موضوعاتی چون مقابله با استکبار جهانی در کتب درسی گفت: یکی از اقداماتی که باید انجام دهیم این است که خباثت های آمریکا را به جامعه دانش آموزی بنمایانیم که یکی از ظرفیت های موثر، کتاب های درسی هستند. کتاب های درسی در این راستا نیازمند بازبینی جدی اند که امیدوارم در دولت سیزدهم روی مجموعه کتب درسی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انقلاب یک بازنگری جدی اتفاق بیفتد.

 وی افزود: البته انتظاراتی که از کتاب های درسی وجود دارد بسیار زیاد و در مقابل حجم کتب و ساعات آموزش محدود است. ما همه موارد را هم نباید محدود به کتاب های درسی کنیم. باید از فعالیت های فوق برنامه، برگزاری جشنواره ها و دیگر برنامه ها استفاده کرده و فقط بر کتاب درسی تمرکز نکنیم. ورود موضوع مقابله با استکبار به کتب درسی نیاز به مطالعه و بررسی دارد. موضوعاتی اشاره شده، اما کافی نیست.

عذرخواهی بابت نابسمانی توزیع کتاب‌ها

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره توزیع کتب درسی و فرایند نامطلوبی که دارد نیز گفت: هم به دانش آموزان و هم به والدین حق می دهم و هم بابت این نابسامانی که در توزیع کتب درسی ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم. بخشی از این واقعه دست آموزش و پرورش نیست، مانند وقتی که دانش آموزی جابه جا می شود یا دیر ثبت نام و انتخاب رشته می کند.

کاظمی اظهار کرد: سامانه‌ای داریم که اگر خارج از آن عمل کنیم نابسامانی بیشتر می شود. کتاب‌های درسی خوب توزیع شد، اما همیشه اینطور بوده که بخشی از دانش آموزان به دلیل بی توجهی خودشان و گاهی مدیر مدرسه ممکن است کتاب دیر به دستشان برسد، اما امسال سامانه سیدا هم مشکلات را تشدید کرد. چون سامانه تازه‌ تاسیس شده بود، باعث شد به علت آشنایی اندک بخش های اجرایی با این سامانه فرایند ثبت نام با تاخیر مواجه شود.

او گفت: قول می دهم یکی از برنامه های مهم که وزارت آموزش و پرورش باید به آن بپردازد، الگوی توزیع کتاب های درسی باشد.

مشکلی در توزیع کتاب‌ها وجود ندارد 

کاظمی افزود: مشکلات تا حدود زیادی برطرف شده است. سامانه کتاب درسی برای ثبت سفارش تک جلدی هم باز است. امکان ندارد که دانش آموزی از چند ماه قبل ثبت نام کرده باشد و کتاب هنوز به دستش نرسیده باشد. از ۱۴۵ میلیون جلد کتابی که توزیع می کنیم زیر ۲۵۰ هزار جلد باقی مانده که هنوز توزیع نشده است. اکنون مشکلی در توزیع کتاب های درسی نداریم.

زمان بازگشایی مدارس تغییر نمی‌کند 

وی در پاسخ به اینکه آیا زمان بازگشایی مدارس دیگر تغییری نمی کند، عنوان کرد: خیر، قرار نیست تغییر کند. تغییر هم نکرده است. از روز اول سیاست ما در بازگشایی مدارس این بود که مدارس روستایی و عشایری از روز اول مهر فعالیتشان را آغاز کنند که این اتفاق افتاد. مدارس شهری با جمعیت بالا هم آموزش را به صورت مجازی آغاز کردند.

کاظمی ادامه داد: فرایند بازگشایی برای مدارس متوسطه از ابتدای آبان شروع شده و قرار است طی آبان ماه مدارس خودشان زمان و الگوی بازگشایی را مشخص کنند. ترجیح ما و ستادملی کرونا هم این بود که از ۱۵ آبان برای متوسطه دوم و از اول آذر برای مدارس ابتدایی و متوسطه اول بازگشایی را انجام دهیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس ابتدایی اظهار کرد: وضعیت مدارس ابتدایی مجدد در جلسه روز شنبه آینده ستادملی کرونا مطرح و تصویب می شود. این موضوع یک مرتبه مطرح و کلیاتش پذیرفته شد. در مجموع مدارس با رعایت پروتکل‌ها باز خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۲۶۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 176
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 90
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    مگه میخواهی وزیر بشی برا سال بعد برنامه میدی
    • علی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      تاریشه کنی کرونا کامل نشه مدارس بایدغیرحضوری باشد.
    • هوشیار IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      2 2
      یکی از محاسن شرایط کرونا اینه که سیستم اموزشی متوجه شد که میشود بعضی از دروس رو غیر حضوری برگزار کنه و احتمالا بعد از کرونا هم ادامه خواهد داشت .
    • زهرا IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      4 2
      لطفا جای همه تصمیم نگیرید مدارس به هیچ عنوان بازگشایی نباید شود با وضعیت کرونا
  • ناشناس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    با سلام آموزش و پرورش مدارس ابتدایی رو باز کنه ما هم میگیم چشم بچه‌ها رو واکسن زدید حتما می‌فرستیم مدرسه تا کرونا بگیرن
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      17 0
      اصلا ما که نفهمیدیم چی گفتید..اخرش موافق حضوری هستید یا مخالف
  • ناشناس IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    تاموقعیکه کرونا درمان دائمی نشده، باز گشایی مدارس معنا ندارد.
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      این چه حرفیه؟ مطمئنا کرونا سالها در دنیا می ماند همه کشورهای دنیا تا حدودی مدارس بازگشایی شده جز ایران
    • دانش اموز IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      13 24
      عذر میخام ولی یک عده از شما هستند که باعث شدین ما دانش اموزان افت تحصیلی پیدا کنیم اخه اگه خودتون بجای من بودین میتونستین یکسال مجازی بخونین و اخر سال برین حضوری امتحان بدین؟؟ حالا پارسال چیزی نگفتیم ولی خب الان درسامون انقد سختن که واقعا مجازی از پسشون بر نمیایم تازه راحت شده بودیم از مجازی ک یه عده زنگ زدن اموزش پرورش دوبازه مدرسمون تعطیل شد، امیدوارم درک داشته باشین با کارتون دارین با اینده ما بازی میکنین
  • معلم IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    یه عذرخواهی هم از معلمان می کرد.
    • جعفر IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      3 1
      معذرت خواهی بابت چی؟فشار درس آنلاین به خانواده ها هست دوست عزیز
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      2 0
      متاسفانه بلد نیستند
  • تععهل IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    87 42
    ن
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    مثل قدیماکتاب رابدهید تحویل مدرسه تابه دانش آموزان بدهند شاید والدین نتونن ثبت نام اینترنتی کنند مخصوصا روستاها
  • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    فقط می گویند رعایت پروتکل ها ،اقای محترم شما یک مکان عمومی یا خصوصی در این کشور پیدا کن که پروتکل ها رو رعایت کنند،فقط حرف می زنند،وقتی پزشک متخصص در صدا و سیما مدام ماسکش رو با دست لمس مکند و روی میز می گدارد و یا داخل جیبش می گذارد ،یک بچه مدرسه چه میکند، قتی در بهترین پاساژها بجای الکل 90 درصد اب داخل دستگاه می ریزند یا اصلا نمی ریزند ،مدرسه توان مالی خرید الکل دارد وقتی بهترین مدارس ما فضای کافی برای رعایت فاصله اجتماعی ندارند وای به حال مدارس متوسطو ضعیف و فقط می گوییم با رعایت کامل پروتکل ها
    • مریم IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      احسنت
    • پیام IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      احسنت،خوب اومدی...
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 1
      احسنت
    • ناشناس IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      1 3
      احینت خوب گفتی معلم که دلش برا بچه مردم نمیسوزه من انجمن رفتم اول سال معلم ماسک نزده بود اونوقت میشه بچه پاره تن بزارم دست این معلم بچه که واکسن نزده اصلا
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 1
      احسنت تمام حرفاتون درسته
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 1
      احسنت ایولا
    • مینا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      0 0
      اجسنت
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    تو رو خدا مدارس باز شه. فقط فکر میکنن کرونا تو مدرسه هاست. همه جا بساط مهمونی و جشن و ...برپاست و خبری از کرونا در جهای دیگه نیست. به مدرسه میرسیم میگن کروناس
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      نظر شما محترم ولی اینطور نیست. مدرسه میتونه یه محیط خطرناک برای همه گیری کرونا باشه' مثل خیلی جاها و مسافرت ها که ما در این مدت نرفتیم.
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      حتما بچه ت از سر خیابون پیدا کردی مدرسه هیچ امکاناتی نداره صفر صفر جایی بخوان فیلم بگیرن پروتکل هست
    • ناشناس IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      همون بی سواد بار بیان بهتر از اینه که بمیرن
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      آره از بچت سیر شدی میتونی خودت بکشیش ولی نظر واسه همه نده هیچ چیزی واسه اومدن بچه ها به مدرسه آماده نیست مگه میشه جلو بچه ها رو. گرفت
    • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      شاید تو از بچه ات خسته شدی میخای نداشته باشیش ، چرا از طرف همه می گی تو بفرست مدرسه
    • فرهنگی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      راحت دارین حرف میزنین.... هیچ کس فکر نکنم مثل خودم رعایت بهداشت و.... را کرده باشه با زدن دو دوز واکسن و .... ریه هام ۸۰ درصد درگیر و.... الانم گوشه خونه افتادم....
    • رضا IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      1 3
      مدرسه ها را باز کنید نسل اینده همین دانش اموزان هستند بچه ها بی سواد میمانند ظلم میشه به نسل اینده
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      1 0
      تو از دست بچه ات سیر شدی به بچه و زندگی مردم چرا نظر میدی مدرسه ها اگه باز بشه اختیاری هستش تو بفرست مدرسه ببین چی میشه
  • امیرمهدی DE ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    ممنون خداخیرتان بدهد زودترمدرسه ها رابازکنین تابچه هامون بیسوادبارنیا آخه بچه هاهمه جامیروندغیرازمدرسه پس مدرسه هاهم بازکنین ممنون
    • فرهاد IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      شاید شما همه جا میبریشون به بقیه چه ربطی داره از طرف همه میگی
  • کوثر IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    مگه بیماری کرونا تمام شد؟؟
    • فروغ IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      حتما از جون بچهت سیر شدی که مسگی مدرسهها باز بشن
  • محمد IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    بچه ها لباس گرم از کجا بیارن بپوشند شایدیکی نداره شما تو سرمای زمستون پنجره ها رو باز کنید واقعا شرم اور هست
  • سمیه IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    سلام واقعاتاسف هستیم برای پدرو مادری که از دست فرزند خود می‌خواهند به هر طریق راحت بشند حتی به قیمت جانشان میدونید کلاس های دبیرستان دوم با چه جمعیتی هستند یه کلاس ۳۵ نفره و کل مدرسه ۲۹۰نفر با یه ها کردن کار بخاری انجام میشه فکر کنید بچه ها سرمایه کشور و خانواده ها هستند
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      کدوم پنچره هارابازکنه لباس گرم راازکجابیاره عیب نداره امسال شهریه هاراحذف کنندتادانش آموزان لباس گرم تهیه کنندبابامشکلات آنقدرزیاداست که یکی دوتانیست پروتکل هارانمی توانندرعایت کنندآیاآموزش وپرورش سلامتی دانش آموزان راتاییدمیکندو....
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    با باز کردن مدرسها موج 6 کرونا در راه است اگر یک دانش آموز کرونا گرفت کدام بی عیرتی میاد جواب بده کدام ؟؟؟؟
    • . IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 2
      جمع کن بساطتو کم چرتو پرت بگو
    • دانش اموز IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      3 5
      کرونا کجاست؟؟ شما رعایت کن نمیگیری اصلا میدونی خیلی از افرادی ک کرونا گرفتن و مردن مثل شما ترس داشتن و از ترسکرونا گرفتن، خجالت بکشین مثل بچه های دوساله میمونین ینی اگ کرونا تا 20 سال دیگ موند میخاین چ خاکی بریزین ب سر مملکت ک بچه هاتون رفوزه ان
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    خدا خیرتون بده مدارس رو بازکنید خیلی بچه ها ازلحاظ آموزشی صدمه دیدن همه جابازشده الا مدارس
    • انیتا IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      مدارس رو باز کنن خسته شدیم ما مادر ها.هرکی هم میخواد بچشو نفرسته .نفرسته به ما چه دوسال ونیمه داریم ضجر میکشیم ‌بچه هامون بی سواد شدن .بچه ها رو دیدم بدون ماسک میرن باشگاه حالا رسید به مدرسه خطرناکه
    • فقط خدا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      2 0
      راست میگی از انشتین ها کم میشه خخخخخخخ
    • moein IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      1 0
      میخواستی بچه پس نندازی که حالا ازش خسته بشی بخوای هرجور هست ازشرش خلاص بشی بی فرهنگ
  • :) IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    واقعا حاظرم برم مدرسه،کرونا بگیرم و بمیرم تا اینکه توی خونه افسرده تره این بشم!!
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      1 0
      خب اگه یه بچه مریض سر کلاس عطسه کنه همه رو مریض میکنه انگار درس از جون بچه‌ها براتون مهم تره
    • M IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 1
      موافقم
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 1
      عزیزم شما که مدرسه رفتی بلد نیستی زجر رو درست بنویسی همون بهتر بچه ات بمونه ور دلت....
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    باسلام باتوجه به رعایت نکردن خانوادها نسبت به شیوه نامهای بهداشتی من چطور خیالم راحت باسه که فرزندم که ۷ سال داره به صورت حضوری به مدرسه بره اونایی حضوری برن که تموم این مدت همه جا رفتن وبه فکر ما بودت وباعث شدن مدام پیک پشت پیک داشته باشیم
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    54 29
    سلام
  • KiTimairani IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    این حالش خوب نیست چرا دولت یک رئیسی نمی تواند یک وزیر معرفی کند شرم آور هست اول دوتا دوز واکسن بچه های ابتدایی را بزنید هزینه وسرانه خرید وسایل ضدعفونی را به مدارس واریز کنید و تضمین بدهید مدارس دوشیفت هرروز ضدعفونی توسط مستخدم می شود چه طوری در هوای سرد زمستان در وپنجره کلاس باز باشد سرپرست محترم شما یک دقیقه خانه ی خودت نمی توانی طاقت بیاوری در هوای سرد پنجره خانه ات باز بگذاری از خدا برای شما طلب خیر،آگاهی،فهم دارم
    • علی جعفرپور IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 0
      سلام.خیلیاتون گفتید با اومدن رئیسی همه چی حل میشه و اعضای کابینه بهتر میشن.با اومدنش نه اینکه کشور درست نشد و بدتر شد آموزش پرورش یه وزیر نداره.ما به حاجی میرزایی میگفتیم بد والا کاظمی بدتره.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    بعضی هم وطنا میگن مدارس باز کنید بچه ها مون بی سواد نمونن اکثرا خانم هستن حتما یک فرزند هم دارن اگر باز شد فرستادی کرونا گرفت مرد بعد اون وقت خوبه چرا فکر نمیکنید مدارس ما مثل کشورای پیشرفته نیست ۴۰ نفر تو کلاس ۱۵ متری مایع دستشویی هم نمیدن به مدارس فقط بلدن بگن رعایت پروتکل پروتکل بخوره تو سرتون بدون مدارس شهرا قرمز شدن ۲۹ تا وای به حال باز کردن مدارس
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      بیشتر بچه ها خودشون را والدین جا میزنن ونظر میدن مدرسه باز نشه چون تنبل شدن وکلک میزنن،تو رو خدا مدارس را باز کنید ،والدین هن میخوان خودشون راحت هر حا نیز آن برن ،کرونا بهانه شده
  • ..گ IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    تروخدا بازکنید مدارس رو جان هروی دوس دارین
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    در زمستان تهویه مناسب نمیشه انجام بشه خیلی خطرناک با مدرسه رفتن یک بیمار باعث میشه بیماری در خانواده انتقال پیدا کنه
  • افی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    مکه آنفولانزا تموم شده که کرونا هم تموم شه پس لطفاً زودتر مدارس رو باز کنید معلنها هم از خواب زمستونی بیارید بیرون
    • سعید IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      افی جان یه جوری گفتی معلمان از خواب بیان بیرون یه لحظه فک کردم تمام کارکنان دولت توی این چند سال کرونا دربست تو اداره بودن با اون حقوق بالای ۱۵ تومان،اما یه معلم با حقوق ۴ تومان باید آسایش خانواده شو کنار میگذاشت ومجازی درس میداد و شب هم تا ساعت ۲ باید پاسخ بده به سؤالات والدین و دانش آموزان،واقعاً نمیخوام بیشتر از این چیزی برات بنویسم چون بزرگان گفته اند: لا یُکَلّمُ النّاس بِقدرِ عقولِهُم با مردم به اندازهٔ فهمشان حرف بزن.
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      واقعاً براتون متاسفم
    • یا حسین IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 1
      اگر بعضیارو کرونا نکشه تو خونه آنلاین درس دادن معلما حتما میکشه پس ....‌
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 0
      چرا این حرفو میزنید،بخدا از صبح تا ۲ شب درگیر کتاب ودرس وبررسی تکالیف،تازه به تک تک تماس ها هم پاسخ داد
  • مریم IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    40 54
    کل مدرسه باز نشه فقط اسیب و داره بچهای کلاس اولی میبینه
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    نه به بازگشایی مدارس
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    نباید مدرسه باز شوند . چون کورنا در کمین بچه هاست
    • یک کلمه حرف حق IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      1 1
      کورنا رو درست بنویس بعد بیا خودتو جای مادر پدرت بزار
  • DE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    فکر کنم اونای که می گویند مدارس باز شود از جان بچه هاشون سیر شدند
  • حیرت زده IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    چطور به خودتان اجازه می دید با جان بچه های مردم بازی کنید ؟ واقعا چرا ؟
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    مخالف آموزش حضوری هستم فرزندم را به استقبال خطر نمیفرستم پسرم در مجازی عالی درس میخواند هزینه سرویس وفرم رو. اضافه کنیم به فشار مالیمون؟؟؟ همان گرانی. برایمان بس است ......
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    باسلام.شماروبه خدایه مقدارهم به فکرمردم وجان فرزندانشان باشید.اگرمدارس روبازکنید همه رودسته جمعی به قتلگاه می فرستید.آموزش های مجازی روتقویت کنید
  • میهن IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    75 14
    کتابا را باید کتابفروشی توزیع کنه ، حرف مفت نزنی بهتر هست چون خیلی نابسامانی و خستگی براذمعلمان هست
  • ملیکا IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    کدوم رعایت بهداشت و فاصله ما تو روستا هستیم تویه کلاس کوچیک 20 نفر هیچ کس رعایت نمی کنه هیچ ماسک مواد ضدعفونی نیست درزمستان هم بدتر بشه بمیریم راحت شیم بهتره تاز با ظلم وستم وبیماری وبدبختی بزرگ شیم درس بخونیم
  • آی تک IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    مدرسه کرونا گرفتیم مردیم کی پاسخگو هست ؟چرا هرکی زورگو هست افکارشو درمدرسه پیاده می کنه به بچه ها چرا ظلم میکنید چون معصوم هستن؟چون چاره ای جز درس خوندن ندارند شبکه آموزش هم معلم ها زحمت میک کشن ما در شبکه ی آموزش کامل بهتر از مدرسه درس می خوندیم از هزاران هزارن صدمه روحی درامان هستیم باور کنید اونایی که میرن مدرسه دنبال .......
  • عسل IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    توروخدا به فکر پدرم هستم چطوری برای من لباس بخره چطوری پول سرویس بده با کارگری شما ها چرا رحم ندارید ای کاش کرونا بگیریم بمیرم درمدرسه چون بابام نمی تونه پول سرویس بده
  • امیر IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    لطفا مدارس رو تا وقتی که همه ی مردم واکسن نزدن باز نکنید
    • آرتین افضل پو IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      خوب شاید یه عده ای نخوان واکسن بزنن دلیل نمیشه که مدارس رو بازگشایی نکنن
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    اگه بچه ای تو این شلوغی مدرسه مبتلا به کرونا بشه کی جواب میده. درس مهمتره یا سلامتی .
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    خدا نکنه مدرسه ها باز شه تا زمان درمان قطعی کرونا .با اینکه واکسن زده میشه باز هم کرونا میگیرند خواهشا با جون بچه ها مون بازی نکنید
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    خدا یه عقلی به وزیر بده انگار ما بچامون را از رو آب رودخونه آوردیم بچه خودتونا بفرسید مدرسه با در وپنجره باز ما میخاهیم بچامون بی سواد باشن هیچ کس هم حق تصمیم گیری واسا فرزندان ما نداره
  • نه به حضوری IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    هرگز بخاطر محتوای بدردنخور کتابها وروش گند تدریس معلمها جون بچم بخطر نمی اندازم.
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    82 22
    سلام چرا برخی فکر می کنندکه معلمها در خواب زمستانی هستند واقعا جای تاسف دارد _ در حالیکه در مدرسه معلم فقط یک شیفت درگیر بچه ها بود ولی الان از صبح تا شب درگیر کار مدرسه و دانش آموزان است .
  • ناشناس IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    64 12
    خدا بخیر کنه
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    حالا بچه های ما سواد دار شدن به کجا رسیدن همه بیکار
    • کیاناز IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      1 0
      آفرین آفرین عالی گفتی
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    لطفا مدارس ابتدایی رو بازگشایی نکنید. بچه ها نمیتونن پروتکل‌ها رو رعایت کنن
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    تو رو خدا مدارس را باز نکنین بذارید چند ماه دیگه که هوا بهتر شد تا حداقل پنجره ها را به طور کامل باز کنیم
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    واقعا این شرایط بده ولی چاره ای نیست نمیشه رو جون بچه ها ریسک کرد پس خواهشن باز نکنین
  • احمد IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    39 97
    ترو خدا باز کنید مدرسه هارو بچه ماکه دیوانه شد صبح که از خواب پامیشه گوشی به دست تا شب والا خسته شدیم دیگه
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 1
      آقا دوست نداری نفرست بچتو به بچه های مردم چیکار داری
  • علی IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    سلام مدرسه ها با بشه بچها کرونا هم نگیرن بخاطر ماسک زدن مشکلات تنفسی پیدامیکنن. مثلا اگه پنجره ها با باشه کرونا نمیگیرن؟ سرما که میخورن بعد میان خونه بقیه اعضای خونه هم سرمامیخورن
  • اکرم دانش US ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    88 16
    اخه بچه ها چطور تو هوای سرد زمستون میتونن تو کلاسهای درس بشینن و با وجود سرما تمرکز داشته باشن تا درسها رو یاد بگیرن .
  • Someone IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    آره مدارس رو زود تر باز کنید... آقا هرکس مشکلی داره نفرسته بچه‌شو مدرسه، استخر بازه، باشگاه بازه پاساژ ها شلوغ... مهمونی ها پابرجا... به مدرسه که میرسه کرونا هست! شرایط همه مدارس یکسان نیست ولی عموما مدارس یکی از مکان هایی هست که راحت تر از خیلی جاها میشه کنترلش کرد! البته اگه میخواید یک هفته بعد ببنید همون باز نکنید بهتره! کل دنیا حضوری کردن... اما ظاهراً اینجا بچه ها بی سواد بار بیان (و البته افسرده!!!) برای یه سری سود داره!
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    واقعا"جای تاسف که بدون واکسیناسیون کودکان و تو فصل آنفوالانزا کودکان میخای بکشی مدرسه
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    بچه من بیسواد باشه بهتر چون آدمهای باسوا د مملکت اون بالا نشستن چه غلطی کردن که بچه من بخوا دعا سواد بشه مدارس تعطیل تا سال بعد باز ببنیم آقایون چه غلطی میکنن
  • سلام IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    مدارس که پول ندارد چگونه می خواهد بدون امکانات پروتکل ها را رعایت کنند
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    86 12
    کلاس ها شلوغ اند کتاب ندارند کرونا هم هست چرا فواید مجازی رو دست کم گرفتید؟
  • مریم IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    28 98
    مدارس رو باز کنید آموزش حضوری از همه چیز بهتره جاده ها و مراسمات مختلف همه باز و برگزار ن جز مدارس حضوری حضوری حضوری حضوری
  • س. ح IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    68 8
    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مسولین دلسوز خواهش میکنم با کارشناسان دقیق و دلسوز بهداشتی جهت بازگشایی مدارس تصمیم گیری شود سلامتی جسمی وروحی انسان واجب‌تر از مسائل دیگر است تا سلامتی تامین نشده چطور به فکر آموزش علم باشیم
  • سیمین IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    83 19
    من معلم صبح ۳ساعت سر کلاس بعداز ظهر۴ساعت رسیدگی به تکالیف و۲ساعت تهیه فیلم و.....آموزشی کسایی که میگن معلم می خوره میخوابه مدیون معلم هستش منم از خدامه ازاین وضع خلاص بشم اما بچه ابتدایی رو خودت تو خونه یا جایی می رید نمی تونید قانع کنی چجوری رعایت کنه من ۳۵ تا بچه که نصفش میشه ۱۷ نفر چجوری کنترل کنم ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • مینایک معلم IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    سلام،من از اول کرونا تاهمین هفته ی پیش با رعایت بهداشت و بیرون نرفتن از خونه مگر برای ضرورت،کرونا نگرفته بودم ولی هفته ی پیش گفتند بایدهفته ای یکبار بریم مدرسه،تازه با مترو و وسایل عمومی نرفتم و اسنپ گرفتم،حالای هفته هست باپسر۳ساله و همسرم،کرونا گرفتیم،من دلم میخوادمدارس باز بشن تا۲۴ساعته آنلاین نباشم دارم کور میشم،اما دلم میسوزه که جون بچه های مردم هم گرفته میشه،شایداولیا واقعاً خسته شدند از بچه هاشون،نمیدونم! آخرالزمانه دیگه...
    • سارا IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 0
      عرص سلام و احترام خدمت شما وهمه معلمین دلسوز و فداکار .از زحمات شما سپاسگزاریم وارزوی سلامتی داریم .در دوران کرونا آموزش مجازی مشکلات زیادی داره که معلمین هم درگیر شدن ولی با تمام توان کلاس رو اداره میکنن .خدا قوت و خسته نباشید
  • ممملللل IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    15 50
    الان یجور بی سوادیم چون چیزی یاد نگرفتیم
  • ناشناس IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    من با حضوری شدن مدارس مخالف هستم من یه دونه فرزندمو با خون دل بزرگ کردم همین الان هم نوکرش هستم کار یک معلم خصوصی توی خونه براش انجام میدم خیلی هم لذت بخش برام که میبینم بچم با چه شوقی جلو چشم درس میخونه اصلا هم بی سواد نمیشه
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    27 86
    هر کس از کرونا میترسه بچش رو نفرسته مدرسه چرا برا بقیه تصمیم میگیرید.ما با تقویت سیستم ایمنی بچه هامون اونا رو میفرستیم مدرسه ترسو هم نیستیم.مگه چند تا بچه تو این دو سال از کرونا مرده این قدر شلوغش میکنید
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 0
      والله انگار فقط تو مدرسه کرونا هست بچه ها تعطیل شدن که بمونن خونه کرونا نگیرند ولی همه رفتن مسافرت و مهمانی.مسافرت و مهمانی میرن اما همین که صحبت مدرسه میشه میگن کرونا میگیرن. کرونا هم بهانه ای شده بخدا
    • ناشناس IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 0
      خارج نمیدونم ولی تو ایران تا به الان ۹۸۶نفر یا بیشتر ۱۲تا ۱۸ ساله مردن
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    بهتر که باز نشه از مدرسه متنفرم
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    94 11
    باز نشه بهتره اگه خدایی نکرده بچه ای مریض بشه حتی یک سرما خوردگی ساده باید ۱۵ روز توی خونه بمونه تا خوب بشه. این بچه چطور این مدت که مدرسه نمی ره رو جبران کنه با حضوری شدن دیگه معلمی مجازی کار نمی کنه مهمونی فرق می کنه من فقط خونه مادر و خواهرم و کسانی که مطمعن هستم سالم هستند می رم آیا اگه بچه ام بره مدرسه از کجا بدونم بچه ی دیگه سالم هست یا اگر خانواده‌اش مبتلا باشند اون بچه ناقل هستش تورو خدا کمی به این مسأله توجه کنید
    • ن IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 0
      تو که میری خونه مامانت از کجا می دونی مادرت یا فامیلت بیرون نمیرن
  • فرزاد IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    95 19
    بازگشایی مدارس بزرگترین اشتباهه تواین وضعیت ،کرونایی،اقتصادی،ماتوان مالی برای خوردوخوراک وپوشاک رونداریم دیگه چه برسه به دوا درمون بیماری توروخدابازنکنید.
    • مهدی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 0
      من دو نظر دارم اولی اینکه مدارس دوره دوم متوسطه باز بشن ولی مدارس ابتدایی و متوسط اول باز نشن دومی اینکه مدارس کلا تعطیل باشه یعنی نه مجازی باشه ونه حضوری
  • حسن روحانی دبیر IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    31 78
    عزیزان گلم درست میگین کرونا هست و خطر ناک ولی میشه رعایت کرد اگه خانواده ها همت کنند ولی باور کنید آموزش مجازی اطلاعات دانش آموزان رو به زیر ۴۰ در صد رسونده ما زمان رو نمیشه به عقب برگردونیم دانش آموزی که پایه اش ضعیف بیاد بالا در آینده به مشکل میخوره دعا کنید انشاالله با ریشه کن کردن این ویروس زودتر آموزش حضوری بشه
  • سحر IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    83 18
    مگه از جون بچه هامون سیر شدیم.. میخوایم بی سواد باشن به چه حقی جای ما تصمیم میگیرن... توی سرما هزار مریضی هست کرونا آنفولانزا تو کلاس از سرما با پنجره باز عمرا
  • امیرعلی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    90 15
    براتون کاملا متاسفم تواین اوضاع نگران کننده میخواین بچه هاتون وبفرستین مدرسه ...من بااموزش مجازی راضیم وبچه هام کاملا درحال درس خواندن هستن اگه همه ملت اعلام بکنه مدرسه حضوری بشه من عمرا بچه هام ودراین شرایط نمیفرستم
  • سعیدی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    من کاملا مخالف هستم باحضوری شدن مدرسه جون بچه ام برام عزیزه واقعا ایناکه میگن مدرسه راباز کنید چطور دلت می یات جگر دلت وتواین اوضاع بفرستی مابادرس مجازی راضی هستیم معلمای زحمتکش درساشون وبه احسن دراختیار دانش اموزان کذاشتن وبچه های ماکاملا درسخون هستن وتلاش همه این زحمت معلما ووالدین را به خوبی سپری میکنن
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    88 15
    سلام آخه چجوری دلتون میاد من با یه بچه اونم خدا با معجزه بهمون داده بفرستم مدرسه تورو خدا رحم کنید ما گفتیم آقای رئیسی بیاد اون منصفه و کاری میکنه
  • ناشناس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    32 87
    اولا خداروشکر که مدرسها باز میشن دوم برا رفتن بچها به مدرسه کرونا هست برا عروسیا خوشگذرانیا مسافرت رفتناتون کرونا نیست جمع کنید..اگه خیلی به فکر کرونا بودید مسافرات رفتنتون گشتناتون کنسل میکردید
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    80 12
    انصافاً نباید زحمات معلمهارا نادیده گرفت ولی به خاطر شرایت گرونا نباید مدارس چه ابتدایی و متوسطه باز شوند هر کس که می خواهد میتواند فرزندش را به مدرسه بفرستد ولی برای بقیه تعیین تکلیف نکند شرایط همه یکیست نهایتاً یکسال از درس عقب می مانند بهتر ازاین است که جانشان را ازدست بدهند
  • ناشناس IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    آماری نشون بدید که گفته یه بچه مرده براثر کرونا..خوشم میاد تو گشتن کرونا نیست رفتن به مهونی کرونا نیست..بچه بیسواد شاید شما بخوای تحویل جامعه بدید اما ما نمیخوایم فرزند بیسواد تحویل جامعه بدیم بجای اینکه از حقش دفاع کنه تو سری خور باشه..هیچکسی با انلاین درس خوندن درس یاد نمیگیره پس الکی نگید بچهامون زرنگن..تازشم شما که دم از انلاین زدن میزنید خواهشن یه حقوقی هم بگید براتون درنظر بگیرن اخه حرص خوردن عصبی شدن اذیت شدنش با خانوادست..همون باز بشه خیلیم عالیه شاید تا ده سال دیگه کرونا نره باید بگید مدارس بسته باشه عجبا انگار که خیلیا تو خونه بی کار هستن
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    بچه ها همه جا میرم مسافرت عروسی مهمونی تو خیابونا کرونا نمیگیرن اونوقت تو مدرسه میگیرن اینها بهونه والدین هست چون دو ساله انلاینی هستن بچه هاشون بیسواد شدن از خجالتشون که چیزی بلد نیستن مخاف مدرسه رفتنن همه اینها بهونه والدینه تو مسافرتها تو هواپیما پر بچس همه بهونس
  • Hesam Jasemzadeh IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    84 14
    تا زمانی که ویروس کرونا وجود داره و آمار دائم صعودی و نزولی میشه بايد بصورت اختیاری یا کاملا مجازی ادامه بدن این همه وقت صبر کردیم یکی دوماه دیگه هم روش
  • شهروندی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    22 6
    یکی از مشکلات عمده مدارس، دانش آموزای مردودی بودن که کتاب برای سال بعد ثبت نام کرده بودن ولی مردود شدن و سامانه کتاب بروز رسانی نشده و هنوز که هنوزه درگیر کتاب هستن
  • ... IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    اموزش مجازی و افسردگی..در برابر زنده بودن..؟ خودخواهی محض خانواده هارو میرسونه..به فکر روحیه شاد بچت باش..که اگه دو روز زنده هس..شاد باشه..نه بیست سال زنده و افسرده..
    • سلام IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      2 0
      مگه بچتونو از سر راه آوردید
  • l IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    49 13
    سلام هنرستان ها ،دروس کارگاهی شون‌ از اول مهر حضورین ،یعنی فقط ساعت این دروس ویروس کرونا نیست؟!
  • سلام IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    22 18
    16
  • ... IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    نه نباید مدارس باز شود مگر کرونا تمام شده است که بخواهید باز کنید واقعا تو این هوای پاییز و زمستان خطرناک است لطفا یکم به بچه ها رحم کنید.
    • مصباح IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      2 0
      آموزش و پرورش نباید کاستیهای مدیریتی خودشو با به خطر انداختن جان انسانها جبران کند
    • ۰۰۰۰ IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      5 1
      فکر می کنی بچه ها براشون مهمه
  • سعید IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 0
    دانش آموز ابتدایی چه میدونه پروتکل چیه ،کرونا ریشه کن شد بچه ها رو میفرستیم مدرسه ،حالا شما هی تاریخ مشخص کن
  • شیما IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    3 0
    سلام، میخواهید مدارس رو باز کنید، باز کنید ولی اجباریش نکنید، والله بخدا صلاح نیست ، اختیاریش کنید تا کسانی که از بچه هاشون خسته و سیر شدن اونا برن مدارسه
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 1
    بس کنید مدرسه را باز کنن. آموزش مجازی رابطه کنن. هر کس میخاد بفرسته هر کیم نمیخاد خودش آموزش بچه اش برعهده بگیره. آخر کلام
  • س IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 1
    حتما یک ویروس دیگه آمد باز هم می خواهی تعطیل کنید بابا مدارس محل آموزش است حتی ویروس‌ها با تعطیل شدن که چیزی درست نمی شه
  • گرگ IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 0
    بعضی از مدارس باز شدن. ولی بچه‌ها کورنا گرفت ند. لطفاً اول پر تو کل بهداشت ی رایت کنید بعد مدرسه
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    3 0
    منکه بچه ام رو به مدرسه نمیفرستم از جونش سیر نشدم خدا کنه مدرسه باز نشه
  • بی نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    3 0
    ما بیچاره که دوساله خونه مادرم نرفتم چه گناهی کردم که بچم بره مدرسه کرونا بگیره
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    4 0
    من مطمئنم تو خونه باسواد شدن تو مدرسه چیزی یاد نمیگرفتن
  • محمد IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    1 3
    به امید خدا باز کنید هیچ مشکلی پیش نمیاد فک کردید الان بچه ها کجا هستن یا مهمونی یا رو در روی هم نشستن چه فرقی داره توی کلاس اتفاقا فاصله بهتر رعایت میشه این کرونا معلوم نیس تا کی باشه باز کنید که بچه ها خیلی تنبل شدن
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    4 0
    تورا خدا باز نکنید
  • H IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    3 0
    هی هی چی بگم
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 0
    مدارس باز میشه ولی رعایت پروتکل خیلییی بعیده... من که معلمم اصلا چشمم آب نمیخوره!
  • مهراب IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 3
    امیدوارم آقای علی رضا کاظمی وزیر بشود
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    4 0
    ما هم مخالف باز شدن مدارس هستیم.
  • رضا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    1 4
    جان هر کی دوست دارید دانشگاه باز کنید .به خدا دیوانه شدیم نه اینترنت درست حسابی نه جزوه نه هیچ
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    4 0
    سلام نظر ما این هست که امسال هم مجازی باشی. تورابه خدا به بچه ها رحم کنید. ما خودمون یک خانواده ضیف هستیم دوتا بچه مدرسه ی ابتدایی دارم. با بدبختی لوازم تحریر تهیه کردم نمیخام بچه م مریض بشه. رحم کنید تورا به خدا. مدرسه بازنکنید
  • بیژن IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 3
    نمیدانم آقایان معلم و دبیران محترم دیگه تو خونه خسته نشدن البته دیگه کلاس درس هم تا حدودی الکیه.. کاری کردن دانش آموزان به کلاس‌های درسی بیرون رو بیارن چون درس نمیدن که بری بیرون از خودشون. کلاس بگیری ... آیا این نان حلاله؟ نمیدانم
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 2
    صدمه ای که این گوشیها و فضای مجازی به بچه ها وارد کردن هزار بار بدتر از کرونا هست.
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 4
    همه جا بازشده کسی هم اعتراضی نداره کر ونا هم نیست فقط پای مدرسه که پیش میاد کروناهم میاد وسط موقع مسافرتها که میشه همه هجوم میارن وهبچ خبری هم نیست فقط موقع بازگشایی مدارس که میشه همه میخوان رعایت کنن برین بابا آدمای هزاررنگ
  • سید علی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    5 0
    واقعا باز کردن مدارس خطرناکه من که نمی‌زارم بچم بره
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    5 0
    سلام توروخداتوروبه فاطمه زهراهمه مدارس روبازنکنیدبچه هارعایت نمیکنندبهداشت الان خطرناک حداقل مدارس رواختیاری کنیدخدانکرده اگه یک کدوم ازبچه هاکرونابگیره حالش بدبشه جوابشوبایدمسئولین بدن یک حق الناس چرالجبازی میکنیدباخون بچه های مامگه جون بچه هامون ازسرراه اوردیم توروخدابازنکیدمدارس روخواهش میکنم یکمی توجه کنیدحرفمون روامسال بازنکنید همه مدارس رو
  • بدبخت IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    5 0
    چرا ما روستایی ها باید بریم مدرسه همه کرونا گرفتن چراا کی پاسخ گوعه؟
  • فری IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 4
    یه حسی بهم میگه اینایی که میگن مدارس رو باز نکنید معلم ها هستند
  • رضا FR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    من که نمیرم مدرسه
  • ع ع IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    6 0
    سلام۔بچہ کلاس اولی کجابھداشت رعایت میکنہ وسایل افتادزمین برمیدارہ بچہ ھست دیگہ حواسش نیست دست بہ چشم ودھنن میزنہ ھرچقدرھم بھش گفتہ باشی
  • علی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    خدایا شکر مدرسمو پارسال تموم کردم.
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 3
    ایول زودتر باز کنید تموم شه بره از این وضعیت خسته شدیم
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    مدارس نباید باز شود
  • MR IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    4 0
    هر کی میخواد بره مدرسه بره،من نه مسافرت رفتم،نه مهمونی،نه باشگاه چون زِرتِ زِرت اخبار می‌گفت کرونا هستش،حالا موقع بازگشایی مدارس،کرونا رفته خواب زمستونی!!؟
  • صدرا IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    مدرسه را باز کنید مادرها خسته شدن از جون بچه شون سیر شدن مخصوصا ابتدایی اگر باز شود یک فاجعه انسانی رقم خواهد خورد ...مجازی بچه اگر بخواهد میتواند خیلی هم خوب یاد بگیر البته اگر معلمش بازنشسته بی حوصله نباشد که کار با گوشی را بلد نیستن متاسفانه و بسیار هستن خصوصا در منطقه ما داریون شیراز اکثر معلمان ابتدایی بازنشسته بی حوصله تازه دو مدرسه اضافه کاری کار میکنند ...هیچ کسی هم بفکر نیست متاسفانه ....من خودم معلمم اما جان بچه ها واجب تر هست
  • زهرا IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 3
    من یک معلم هستم با آموزش حضوری خیلی راحت تر هستم .الان هم درهفته ۳ روز حضوری میرم.امیدوارم با واکسینه شدن دانش آموزان مدارس کامل حضوری بشه
  • رضا IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    ما هرگز بچه ها را به مدرسه نمی فرستیم حتی اگر توقف پایه هم بشن
  • مهین IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    تا کرونا درمان قطعی نشده بازگشایی مدرسه اشتباهه
  • رضایی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 3
    به نظرمن بایدیک ماه بازشود اگربچه هاپروتکل ها راخوب رعایت کردند که به بازگشایی وبازبودن ادامه دهندوشیوع بیماری هم بیشترنشد.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    حماقت
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    5 0
    سلام من یک معلمم واکست استرازانیکا هم زدم متاسفانه ۸۰ درصد ریه ام به خاطر یه روز که رفتم مدرسه درگیر شد دارو نبود کل خانواده گرفتند الان چشمهام هم درد میکنه و خیلی خشک شده چرا دست به دست هم نمیدیم تا این ویروس از جامعه بیرون بره الان که ابان ماهه موج ششم در راهه تو رو خدا به فکر خودتون و بچه هایی که قراره اینده ساز این مملکت باشن باشید قسمتان میدم به هم کمک کنید و مواظب بچه ها باشید بچه ها خیای در معرض خطرند
  • حسن کچل IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 5
    مدارس باز بشه درس درست و حسابی بخونیم این چه وضعیه آخه خسته شدیم
  • عرش IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    5 0
    آقای کاظمی، سرپرست محترم آموزش و پرورش، این چه طرز اظهار نظر کردن و مسئولیت پذیری است، که حواله میدید به مدرسه ها و میگید مدارس خودشون مشخص کنند که از چه زمانی بازگشایی کنند، حالا خوبه که رئیس وزرا از بی مسئولیتی و کم کاری انتقاد کردند، اگر مسئولیت پذیری با این صورت است که حواله بدی به اینو آن و حقوق ماهیانه شما هم با تشویقی سر جایش باشد که هر بچه دبستانی از شما مسئولیت پذیر تر است!!!
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    4 0
    می خواهیم ابرو را درست کنیم مواظب باشیم که چشم را کور نکنیم درست است که آموزش حضوري بهتر است اما اگر معلمان زحمتکش به خوبی عمل کنند آموزش مجازی هم مشکلی ندارد ولی اگر خدا نکرده ویروس دانش آموزان رامبتلا کند مهار آن بسیار دشوار می‌شود آن وقت چه کسی پاسخگو خواهد بود
  • ... IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    4 1
    تویی ک میگی خدارو شکر باز شدن یا بچه نداری یا معلمی ک از درس دادن پشت گوشی خسته شدی یا درک و فهم نداری اگه مسافرت میرن بچشون کنارشونه مراقبشن ن ی جای سربسته با چنتا بچه دیگه ک‌ معلوم نیست بهداشت رو رعایت میکنن یا نه عقل باید ب کار بیفته ک‌ متاسفانه تو این ششرایط ااز دست دادین به فکر مردم باشین کورنا کم‌کشته نداده آقای با درکو بفهم
  • ناشناس IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 5
    من فقط دلم میخواد برگردم مدرسه حاضرم بمیرم و کرونا بگیرم ولی برم بخدا خسته شدم از بس تو خونه بودم و پای گوشی
  • 61294 IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 3
    ولمون کنید بچه بره مدرسه میمیره کرونا میگیره.شماهایی که بیشتر اصرار میکنید واسه آموزش مجازی بخاطر اینه که خودتون هم مثل بچه هاتون تنبل شدید.بذار برن مدرسه هم مارو کشتن با این درس خوندناشون هم معلمای ببچاره رو
  • سعید IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    5 0
    سلام من سوزن کرونا رو زدم ولی بعدش گرفتم ..اخه این چه وضعی
  • زهرا IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    6 0
    من کرونا رو گرفتم رفتم بعدش واکسنش رو زدم دوباره گرفتم اخه این چه وضعیه
  • دانش اموز IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 1
    هر کسی که نمیخواد بچشون بفرسته خوب نفرسته میخواس بچت بی سواد بزرگ بشه لطفا برای بقیه نظر ندین من دوست ندارم سه سال دیگه کنکورم رو قبول نشم به خاطر نظر شماها
  • ... IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 2
    خواهش میکنم مدرسه هارو باز کنین من یه دانش آموز هستم قبل کلاس های آنلاین یه نمره کمتر از 20 نداشتم الان از وقتی کلاس ها آنلاین شدن بالاتر از 17 ندارم بعدشم پدر مادر برمیگرده به بچش میگه چرا درس نمیخونی ولی نمیدونن که آنلاین درس خوندن خیلی سخته مخصوصا برای اونایی که نهایی هستن و باید آنلاین درس بخونن و برن حضور امتحان بدن.
  • ... IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 2
    خواهش میکنم مدرسه هارو باز کنین من یه دانش آموز هستم قبل کلاس های آنلاین یه نمره کمتر از 20 نداشتم الان از وقتی کلاس ها آنلاین شدن بالاتر از 17 ندارم بعدشم پدر مادر برمیگرده به بچش میگه چرا درس نمیخونی ولی نمیدونن که آنلاین درس خوندن خیلی سخته مخصوصا برای اونایی که نهایی هستن و باید آنلاین درس بخونن و برن حضور امتحان بدن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید