بیاتی، نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز وزیر آموزش و پرورش معرفی نشده است لذا در این راستا باید اقدام سریع صورت گیرد.

تاکید نماینده مجلس بر معرفی هر چه زودتر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، ولی الله بیاتی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم اما هنوز وزیر آموزش و پرورش معرفی نشده است لذا در این راستا باید اقدام سریع صورت گیرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخاب استانداران امری قابل تأمل و مهم است اما متأسفانه استان مرکزی در این خصوص دستخوش مسائلی قرار گرفته که قابل پذیرش نیست. وزارت کشور دو نفر را به مجمع نمایندگان استان معرفی می‌کند که مجمع نسبت به یک فرد به اجماع می‌رسد اما فرد دیگری که مد نظر نیست به هیأت دولت معرفی می‌شود که فقط ۶ رأی می‌آورد، استان مرکزی دارای افراد توانمند و نخبه است و باید فردی انقلابی برای آن انتخاب شود.

وی ادامه داد: تفرش و آشتیان قطب کشاورزی و دامداری است اما خشکسالی کشاورزان و دامداران را دچار آسیب کرده است؛ در این راستا بانک‌ها روز به روز قوی‌تر و کشاورزان و دامداران ضعیف‌تر می‌شوند؛ متأسفانه دامداران توانایی نگهداری از دام‌هایشان را ندارند و مولدها را به کشتارگاه می‌برند لذا باید با تأمین نهاده‌های دامی و کود کشاورزی از این قشر حمایت کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید