البته تزریق واکسن‌های یادآوری بعد از اخذ رضایت از این افراد درخصوص عوارض احتمالی آن، صورت می‌گیرد.

اطلاعیه مهم وزارت بهداشت درباره تزریق واکسن آسترازنکا برای سفر خارجی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه شماره ۵ خود در خصوص شیوه نامه جدید معاونت بهداشت اعلام کرد: افرادی که برای سفر به خارج از کشور به تزریق یک یا دو نوبت واکسن آسترازنیکا نیاز دارند از روزهای آینده می توانند با مراجعه به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درخواست خود را ثبت کنند.

 در متن این اطلاعیه آمده است:«افرادی که برای سفر به خارج از کشور به تزریق یک یا دو نوبت واکسن آسترازنیکا نیاز دارند از روزهای آینده می توانند با مراجعه به دانشگاه های علوم پزشکی کشور درخواست خود را ثبت کنند.

در هر دانشگاه علوم پزشکی کمیته سه نفره‌ای با مسئولیت بررسی درخواست‌ها وجود دارد که به افراد واجد شرایط دریافت این واکسن، ضمن اطلاع از عوارض تزریق واکسن یادآوری، یک یا دو نوبت واکسن آسترازنیکا افزون بر واکسن‌هایی که قبلا دریافت کردند، تزریق می‌شود.

البته تزریق واکسن‌های یادآوری بعد از اخذ رضایت از این افراد درخصوص عوارض احتمالی آن، صورت می‌گیرد.

گفتنی است با توجه به این که بین دونوبت واکسن یادآوری لازم است حداقل یک ماه فاصله وجود داشته باشد، لذا افرادی که در آینده مسافرت خارجی دارند درخواست خود را در اولین زمان ممکن به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کنند.»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید