هموطنان عزیز به توصیه های ایمنی خدمتگزاران خود در پلیس راه توجه کنند.

آزاد راه تهران - شمال بازگشایی شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه تهران بزرگ با تایید ایمنی عبور از سوی شرکت آزاده راه تهران _شمال از بازگشایی این محور خبر داد.

سرهنگ نوراله خادم روز چهارشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: بعد از ۱۸ روز مسدود  بودن آزاد راه تهران - شمال جهت انجام عملیات ایمن سازی که از ۲۴ مهر ماه شروع شده بود، با تایید ایمنی عبور از طرف شرکت آزاد راه تهران - شمال بازگشایی گردید.  

وی اظهار داشت: هموطنان عزیز به توصیه های ایمنی خدمتگزاران خود در پلیس راه توجه کنند.

مسیر آزاد راه از تقاطع غیر همسطح با بزرگراه شهید همت و بزرگراه آزادگان شروع و در امتداد دره کن، پس از گذشتن از حاشیه روستای سولقان به تدریج از منطقه کوهستانی توچال عبور کرده سپس توسط تونل بلند تالون به طول ۴۸۵۰ متر این رشته کوه را قطع نموده و در دامنه‌های شمالی آن در منطقه دو آب شهرستانک قرار می‌گیرد. از آن پس مسیر به موازات جاده قدیم کرج - چالوس امتداد می‌یابد و در دره سرهنگ وارد تونل البرز به طول ۶۴۰۰ متر شده و در پل زنگوله خارج می‌شود سپس با عبور از ارتفاعات البرز به موازات جاده قدیم کرج - چالوس تا شهر چالوس ادامه یافته و در نهایت با یک تقاطع غیر همسطح به کمربندی چالوس وصل می‌شود.

 آزاد راه تهران - شمال به دلیل اجرای عملیات عمرانی  از روز شنبه - ۲۴ مهر ماه جاری بسته شده بود و پلیس به هموطنان توصیه کرد در صورت نیاز از مسیر جایگزین جاده- چالوس تردد کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید