محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه‌بندی معلمان در اولویت مجلس شورای اسلامی است و شایعه‌ها درباره مخالفت با آن کذب محض و اطلاعات غلط می‌باشد.

همکاران ما در مجلس درباره رتبه‌بندی معلمان اتفاق نظر دارند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد باقری بناب در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخیرا در فضای مجازی لیستی منتشر شده که ۱۱۷ نفر از نمایندگان با لایحه رتبه‌بندی معلمان مخالف هستند، در حالی که همه می‌دانند تمام نمایندگان مجلس با رتبه‌بندی معلمان موافق بوده و در این زمینه با جدیت گام برداشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از رقبای سیاسی در زمانی که دو سال تا انتخابات باقی مانده است با انتشار این لیست در فضای مجازی فضا را متشنج کرده است. انتظار می‌رود هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جایگاه مجلس دفاع کرده و اعلام کند که این لیست مورد تایید مجلس نمی‌باشد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: انصافا همکاران ما در مجلس برای رتبه‌بندی معلمان یک اتفاق نظر واحد داشته و از معدود مواردی بود که لایحه بالای ۲۰۰ رای داشت که در سابقه مجلس کم‌نظیر است. رتبه‌بندی معلمان در اولویت مجلس شورای اسلامی است و این نوع شایعه‌ها کذب محض و اطلاعات غلط می‌باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید