اقدام عجیب مرد استرالیایی در دفن کردن خودش در چیپس داغ به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

آزمایش خطرناک مرد استرالیایی با چیپس و مرغان دریایی / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چالش‌ها و ترندهای عجیب شبکه‌های اجتماعی گاهی موجب حیرت کاربران می‌شود. به تازگی یک مرد استرالیایی خودش را در چیپس داغ در ساحل دریا دفن کرد که خبرساز شد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این مرد جوان را در حالی که تا گردن در میان چیپس داغ دفن شده نشان می‌دهد. انتشار دهنده این ویدئو در شرح آن نوشت: «این آخرین تجربه علمی ماست.»

در این ویدئو او در حالی که در ساحل دریا تمام بدنش را با چیپس پوشانیده مرغ‌های دریایی در اطراف وی در حال خوردن چیپس دیده می‌شوند. بنا به گزارش دیلی میل این مرد استرالیایی ۱۰۰۰ دلار چیپس خریداری کرده بود تا اعتماد مرغ‌های دریایی به خودش را مورد آزمایش قرار دهد. او با مخفی کردن خود در میان چیپس‌ها دوست داشت ببیند آیا مرغ‌های دریایی به خاطر خوردن چیپس‌ها به او نزدیک می‌شوند یا خیر.

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۱ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ممنون بخاطر تمام کارهایی که به خاطر علم انجام می‌دهید.» کاربر دیگر نوشت: «به نام علم، من این دیوانگی را مورد تایید قرار می‌دهم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید