عباس کشوری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره کارگزاری بانک رفاه کارگران در گفتگو با اقتصادآنلاین گفت: سهم بازار کارگزاری بانک رفاه کارگران در مقطع یک ساله گذشته از رشد ۱۱۵ درصدی برخوردار بوده است.

رشد ۱۱۵ درصدی سهم بازار کارگزاری بانک رفاه کارگران

به گزارش سلام نو، عباس کشوری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره کارگزاری بانک رفاه کارگران اضافه کرد: در نتیجه اقدامات زیربنایی صورت گرفته و طراحی راهکارهای اختصاصی در راستای بازسازی اعتماد مشتریان کارگزاری بانک رفاه کارگران موفق شدیم علیرغم نوسانات بازار سرمایه در یکساله گذشته سهم بازار خود را به نحو قابل قبولی افزایش دهیم.

نایب رییس هیات مدیره کارگزاری بانک رفاه کارگران تصریح کرد: در نظر داریم با ادامه اقدامات اصلاحی و تقویت مشتری‌مداری در مجموعه کارگزاری بانک رفاه کارگران و همچنین ارائه خدمات روزآمد روند رو به رشد کارگزاری را تداوم بخشیم.

شایان ذکر است کارگزاری بانک رفاه کارگران با کسب رتبه "الف" در بورس اوراق بهادار و بورس کالای ایران و همچنین در اختیار داشتن بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه به عنوان یکی از بزرگترین کارگزاری های ایران از نظر سرمایه ثبتی، مشغول فعالیت می‌باشد و با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی با افزایش سرمایه این شرکت به ۱۰۰۰ میلیارد ریال، کارگزاری بانک رفاه کارگران دارای بالاترین سرمایه ثبتی در صنعت کارگزاری کشور خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید