پس از اختلال در سامانه سوخت‌گیری، رییس جمهور وعده پرداخت سهمیه جبرانی داد.

توضیح جدید درباره واریز سهمیه بنزین جبرانی

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، وزیر نفت پیش از این اعلام کرده بود «سهمیه سوخت بنزین جبرانی برای همه واریز می‌شود. این سهمیه هم برای خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها، وانتی‌ها، خطی‌ها و آموزشگاه‌ها و سایر موارد است.»

اما حالا  سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تجارت‌نیوز می‌گوید: هنوز مشخص نیست سهمیه بنزین جبرانی به کدام خودروها تعلق می‌گیرد و در کدام کارت‌ها واریز می‌شود. خودروها و سهمیه آنها متنوع هستند و نمی‌شود کلی‌گویی کرد.

فاطمه کاهی تاکید می‌کند هنوز هیچ گمانه‌ای درباره میزان سهمیه بنزین جبرانی و زمان واریز آن در دست نیست. رییس جمهور و وزیر نفت قول تعلق گرفتن این سهمیه را داده‌اند. تخصیص سهمیه جبرانی بنزین قطعی است و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان مجری‌ آن را اجرا می‌کند.

اما به گفته کاهی نه زمان واریز سهمیه بنزین مشخص است و نه میزان آن و نه اینکه به کدام خودروها تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یادآوری می‌کند: سهمیه پس از مصوب شدن به شرکت ابلاغ می‌شود و ما به عنوان مجری طرح هنوز هم هیچ اطلاع دقیقی از جزییات این سهمیه نداریم.

سهمیه بنزین جبرانی چقدر است؟

سناریوی ۱۲۰ لیتر سهمیه بنزین جبانی اولین بار، از آنجا شروع شد دولت هر سال ۶۰لیتر بنزین نوروزی به رانندگان اختصاص می‌دهد و حالا به نظر می‌رسد میزان سهمیه جبرانی هم همین قدر باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید