مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرده که سهمیه جبرانی بنزین به تمامی کارت‌های سوخت بنزین یارانه‌ای تعلق می‌گیرد.

سهمیه بنزین آذرماه چقدر است؛ ۶۰ لیتر یا ۱۲۰ لیتر؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، اگر قرار بر این باشد که دولت به وعده خود درباره واریز بنزین جبرانی پایبند باشد احتمالا در آذر ماه خودروهای شخصی ۱۲۰ لیتر بنزین خواهند گرفت، در غیر این صورت همان ۶۰ لیتر مثل ماه‌های قبل به کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.

وزیر نفت گفته قرار است سهمیه سوخت بنزین جبرانی برای همه واریز می‌شود و این سهمیه هم برای خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها، وانتی‌ها، خطی‌ها و آموزشگاه‌ها و سایر موارد است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم تاکید کرده که سهمیه جبرانی بنزین به تمامی کارت‌های سوخت بنزین یارانه‌ای تعلق می‌گیرد.

این سخنان در حالیست که هنوز هم برخی جایگاه‌های بنزین به حالت قبل از اختلال اخیر نرسیده‌اند و تعدادی از مردم در جایگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

با این حال وزیر نفت اعلام کرده که دولت قرار است سهمیه بنزین جبرانی به مردم پرداخت کند.

این پیشنهاد بعد از آن مطرح شد که ابراهیم رئیسی برای حل مشکل بنزین، با وزیر نفت دیدار کرد. بعد از آن جلسه بود که جواد اوجی از تخصیص سهمیه بنزین جبرانی خبر داد.

اگرچه هنوز میزان سهمیه بنزین جبرانی مشخص نشده است، اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد احتمالا سهمیه بنزین جبرانی دولت، ۶۰ لیتر است که به اضافه آن ۶۰ لیتر سهمیه آذر ماه در مجموع به ۱۲۰ لیتر می‌رسد. اما آیا این اتفاق در عمل رخ خواهد داد؟

برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز در این مورد در کامنت‌های خود نوشته‌اند:

«به همین خیال باشید»

«ما به این حرفها عادت کردیم»

«با سلام همانطور که همه مطلع هستید شاید سهمیه بنزین حیرانی بدهند ولی وعده سهمیه بنزین جبرانی هرگز،!!!»

«سلام جناب وزیر عیدی سال ۹۹و ۱۴۰۰قرار بود به کرونا بعدابه کارت واریز کنید چه شد»

«آقای وزیر نفت چرا سهمیه بنزین تاکسیهای اینترنتی رو نمی‌دید اگه نمی‌دید بگید به زور بگیریم»

«این حرف ونزن ما ماوشماکاری از سترون نمیاد نمیتونیم توی ایران حرف بزنم که بزور میگیرم همون لحظه همین سمیه مون از سترون میره»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید