سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از هم اکنون هنرمندان، گروه‌ها و تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذارها می‌توانند برای صدور و اخذ مجوز به دفتر موسیقی و مراجع ذی ربط مراجعه کنند تا پس از طی مراحل اداری مجوز برگزاری کنسرت را دریافت کنند.

صدور مجوز برای کنسرت‌ها آغاز شد

به گزارش سلام نو، «محمود شالویی» سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازگشت کنسرت‌های موسیقی به خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس گفت: با پیگیری‌های خاصه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ذی ربط، تصمیم بر بازگشایی کنسرت‌ها و ورود به شرایط عادی در جامعه گرفته شده اما با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های وزارت بهداشت و ستاد کرونا.

شالویی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی گروه‌ها و هنرمندان می‌توانند برای کنسرت اقدام کنند توضیح داد: از هم اکنون هنرمندان، گروه‌ها و تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذارها می‌توانند برای صدور و اخذ مجوز به دفتر موسیقی و مراجع ذی ربط مراجعه کنند تا پس از طی مراحل اداری مجوز برگزاری کنسرت را دریافت کنند.

سرپرست معاونت هنری افزود: برای ما اولویت حمایت از شرایط هنرمندان و بهبود حال و روحیه جامعه و مخاطبین و علاقمندان به هنر و موسیقی ایران زمین است و در این خصوص از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط و تسهیل برگزاری کنسرت‌ها و اجراهای صحنه‌ای حضوری دریغ نکرده‌ایم. فقط تاکید ما بر رعایت پروتکل‌هایی است که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا صادر شده است. دلیل اصلی هم همانطور که می‌دانید، چیزی نیست جز حراست و حفاظت از سلامت مردم و هنرمندانی که قرار است به کنسرت‌ها بروند و حال و روحیه‌شان عوض شود.

شالویی در مورد سوال خبرنگار مبنی بر تصمیم گیری و انتصاب مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز گفت: فعلا که همچنان آقای محمد الهیاری فومنی همزمان ضمن تصدی جدید، به عنوان سرپرست دفتر موسیقی حضور و مسولیت دارند لیکن ما چندین گزینه را در دست بررسی داریم که خدا را شکر همه گزینه‌ها هم بسیار از شرایط خوب و جامعی برخوردار هستند و به زودی گزینه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید