مدیر عامل بانک سینا در سفر به استان گیلان و دیدار با همکاران شعب با اشاره به برنامه ها و طرح های توسعه ای بانک، بر تلاش در راستای تحقق اولویت ها و اهداف ترسیم شده به ویژه در جهت تسهیل فرایند خدمات رسانی به بنگاه های اقتصادی و تولیدی تاکید کرد.

تسهیل فرایند خدمات رسانی به بنگاه های اقتصادی و تولیدی از اقدامات مهم بانک سینا است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی با تشریح زمینه های بالقوه و امکانات بانک به منظور همکاری با بنگاه های اقتصادی منطقه گفت: استان گیلان از پتانسیل مناسبی در حوزه های کشاورزی وگردشگری برخوردار است و سرمایه گذاری مالی با ارائه تسهیلات مناسب بانکی به رشد و توسعه هر چه بیشتر استان کمک می کند.
دکتر ایمانی با اشاره به آمادگی بانک سینا برای حضور در بخش های مختلف اقتصادی گفت: این بانک با همت و توانی مضاعف در کنار انجام ماموریت های بانکی و مالی خود، ایفای تعهدات اجتماعی را در قالب پرداخت وام های قرض الحسنه و تامین مالی طرح های ایجادی برای کمک به رونق تولید و اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار داده است. تولیدکنندگان، کارآفرینان و صنعتگران که در مسیر تعالی اقتصادی و آبادانی کشور گام بر می دارند، اطمینان داشته باشند بانک سینا از هیچ کمک و مساعدتی در زمینه حمایت از بنگاه های اقتصادی فروگذار نخواهد بود.
دکتر ایمانی از عزم مدیران این بانک در زمینه نقش آفرینی در تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار خرسندی کرد و خاطر نشان ساخت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تقویت تعاملات همه جانبه با بنگاه های اقتصادی و استفاده از ظرفیت بالای بانک، فرایند های ارائه خدمات و محصولات در این بانک تسهیل شده و در کنار شرکت های تولیدی و بنگاه های اقتصادی خرد و کلان کشور هستیم.
وی وضعیت بانک سینا را در زمینه ارائه خدمات نوین به مشتریان مطلوب اعلام کرد و افزود: این بانک هم اکنون با تسهیل فرایندهای خدمات رسانی بر لزوم توسعه روزافزون و ارتقای کیفی خدمات تاکید دارد و به زودی شاهد تحولات مثبت و سازنده ای در ارائه کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان خواهیم بود.
گفتنی است در جریان این سفر، از شعب بازدید به عمل آمد. آقابابایی عضو هیات مدیره، یزدی خواه معاون شعب مناطق و میرزاپور مدیر منطقه گیلان نیز در این بازدیدها حضور داشتند و عملکرد شعب و راهکارهای توسعه فعالیت ها را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید