حسینی، معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: انتظار داریم این لایحه در همان سقفی که مورد تأیید است، به تصویب برسد تا مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی نیز نباشد و شورای نگهبان به آن ایراد نگیرد.

دولت سیزدهم کاملا از نظام رتبه‌بندی معلمان حمایت می‌کند

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از خانه ملت نوشت: سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که با توجه به نگرانی‌هایی که بین معلمان وجود دارد موضع شفاف دولت نسبت به اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان چیست، گفت: دولت به هیچ عنوان با اصل لایحه رتبه‌بندی مخالف نیست.

وی افزود: با وجود اینکه این لایحه را دولت قبلی ارائه کرده اما دولت سیزدهم کاملا از نظام رتبه‌بندی معلمان حمایت می‌کند فقط انتظار ما از نمایندگان این است که این لایحه به طرحی جدید تبدیل نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: انتظار داریم این لایحه در همان سقفی که مورد تأیید است، به تصویب برسد تا مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی نیز نباشد و شورای نگهبان به آن ایراد نگیرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا رقم مورد توافق برای اجرای لایحه رتبه‌بندی ۲۵ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: بله، ما موافق اجرای لایحه رتبه بندی تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان هستیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید