این نمایشگاه به منظور ارج نهادن بر تلاش‌های پرثمر و بی‌وقفه طائرپور، فیلم‌ساز و نویسنده در حوزه کودک و نوجوان شکل گرفته است.

برپایی نمایشگاه «باغ فرشته» به یاد فرشته طائرپور

به گزارش سلام نو به نقل از اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاه «باغ فرشته» با موضوع کتاب‌های زنده‌یاد فرشته طائرپور برای بچه‌ها در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد.

این نمایشگاه به منظور ارج نهادن بر تلاش‌های پرثمر و بی‌وقفه طائرپور، فیلم‌ساز و نویسنده در حوزه کودک و نوجوان شکل گرفته است.

در نمایشگاه «باغ فرشته» علاوه بر نمایش تصاویر کتاب‌های «ماجرای احمد و سارا» و «ماجرای احمد و ساعت»، زندگی‌نامه، بخش‌هایی از متن کتاب‌ها و تصویر روی جلد سایر آثار این نویسنده نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین عنوان نمایشگاه برگرفته از عنوان برنامه کاشت درخت به مناسبت یادبود فرشته طائرپور است که از سوی گروه حامی محیط زیست «نهالت» با مشارکت موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون اجرا شد.

در ویژه‌برنامه «نهالت» یک اصله درخت ارغوان به یاد این هنرمند در پارک جنگلی تلو واقع در شمال شرق تهران کاشته شد و قرار است به زودی سند آن در اختیار موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون قرار گیرد.

نمایشگاه «باغ فرشته» در موزه ملی هنر و ادبیات کودک واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران از روز ۸ آبان تا ۸ آذر هر روز (به‌جز پنجشنبه و جمعه) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید