قتل در خانه‌ای قدیمی رخ داده بود و جسد پیرزن در طبقه اول قرار داشت. آثار کبودی دور گردن از خفگی او توسط عامل قتل خبر می‌داد.

قتل زن تهرانی برای سرقت النگو!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پیرزن تنها در خانه اش به قتل رسید و ردی از عامل جنایت در دست نیست.

در حالی که تحقیقات در رابطه با قتل مرد میانسال از سوی بازپرس جنایی ادامه داشت، مأموران کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم گزارش دومین قتل را اعلام کردند. زن ۷۰ ساله‌ای در خانه‌اش به قتل رسیده بود و با تکمیل تحقیقات، بازپرس محمد وهابی و تیم جنایی راهی محل قتل پیرزن تنها شدند.

قتل در خانه‌ای قدیمی رخ داده بود و جسد پیرزن در طبقه اول قرار داشت. آثار کبودی دور گردن از خفگی او توسط عامل قتل خبر می‌داد. روی جسد نیز پتویی انداخته شده بود و از آنجایی که زمان زیادی از مرگ می‌گذشت، جنازه دچار فساد نعشی شده بود.

جسد را فرزندان قربانی پیدا کرده بودند، آنها پس از چندین تماس پی‌درپی با مادرشان، وقتی او تلفن‌هایش را جواب نداده بود، نگران شده و راهی خانه مادر شدند اما وقتی زن ۷۰ ساله در را به رویشان باز نکرد، با کمک کلید یدکی در را باز کرده و پس از ورود به خانه با جنازه او روبه‌رو شدند.

طبق اظهارات فرزندان مقتول مادرشان چندین النگو در دست داشت که قیمت هر کدام از آنها حدود ۵۰ میلیون تومان بود اما النگوها به سرقت رفته بود. همچنین گوشی تلفن همراه پیرزن نیز سرقت شده بود. اما از آنجا که آثار به‌هم ریختگی داخل خانه مشاهده نشد باتوجه به سرقت طلاها و گوشی تلفن همراه، فرضیه قتل به خاطر سرقت پررنگ شد. بنابراین به دستور بازپرس جنایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید