تاکنون درمجموع جمعیت هلال احمر ۱۱۲ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز واکسن وارد کشور کرده است.

محموله جدید واکسن کرونا به ایران رسید / آخرین آمار از واردات واکسن کرونا توسط هلال احمر اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه آخرین محموله واکسن کرونای خریداری شده وارد کشور شد، گفت: از ابتدای سال جاری و پس از صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت، این جمعیت با واردات ۶ میلیون دوز واکسن، به تعهدات خود عمل کرده است.

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر اظهار کرد: تاکنون درمجموع جمعیت هلال احمر ۱۱۲ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز واکسن وارد کشور کرده است.

وی  ادامه داد: تمامی این زحمات و تلاش ها با هدف برداشته شدن باری از روی دوش نظام جمهوری اسلامی ایران و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور تامین واکسن از منابع قابل اعتماد، صورت گرفت و خوشبختانه با عمل به تعهدات تا حدود زیادی در کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا موفق عمل کردیم.

وی افزود: واردات واکسن تنها قسمتی از اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای مقابله با کرونا بود و در حرکتی بزرگ، کنترل مرزهای کشور از اسفند سال ۹۹ نیز توسط هلال احمر آغاز شد و بالغ بر ۷۵۰ هزار نفر از مسافرانی که قصد ورود به کشور را داشتند، مورد پایش قرار گرفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به سایر اقدامات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: علاوه بر کنترل مرزها، در زمینه پایش اماکن، بستری و درمان بیماران کرونایی و تزریق واکسن نیز هلال احمر نقش‌آفرینی کرد و در بیش از ۲۰۰ مرکز تزریق واکسن، نیروهای هلال احمر به کار گرفته شدند تا روند تزریق واکسن تسریع شود و موفق شدیم در واکسیناسیون بیش از ۴۰ درصد جمعیت کشور همکاری کنیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید