پیداشدن مارمولک در بسته غذای خریداری شده موجب شوک مشتری شد.

مشاهده مارمولک درون غذای آماده شرکتی / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مشتری‌ای که پس از خرید یک بسته اسنک مرغ خود را آماده طبخ آن می‌کرد هرگز فکر نمی‌کرد با صحنه‌ای وحشتناک روبه رو شود. این مرد محلی که هویتش مشخص نشده در حال آماده کردن غذا بود که ناگهان یک مارمولک مرده را در داخل ماهی تابه پیدا کرد. این مشتری این بسته اسنک آماده را در تاریخ ۲۳ اکتبر از فروشگاهی در ایالت تامیل نادو هند خریداری کرده بود.

این مرد پس از بازکردن بسته اسنک در حالی که مشغول انتقال آن به داخل ماهی تابه بود با این صحنه مواجه شد. در تصویری که او در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است این مامولک مرده را در داخل ماهی تابه نشان می‌دهد. این مشتری بلافاصله با واتس آپ اداره ایمنی و استاندارد مواد غذایی هند تماس و این مورد را گزارش کرد.

پس از ثبت گزارش شکایت این مشتری تیمی از ماموران این سازمان از فروشگاه مورد نظر بازدید کردند. ماموران حین بازید تخلفات دیگری از جمله شرایط غیربهداشتی و فروش محصولات تاریخ گذشته را ثبت کردند. یک مقام محلی در این باره گفت: «این شکایت در تاریخ ۲۳ اکتبر ثبت شد و ما در تاریخ ۲۵ اکتبر از این فروشگاه بازدید کردیم. شاکی مدعی بود یک مارمولک مرده را در داخل یک بسته غذایی پیدا کرده است. مورد مشابه در این فروشگاه دیده نشد، اما موارد تخلف دیگری ثبت گردید. ما مسیر قانونی را در این باره طی خواهیم کرد.»

صحنه عجیب

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در عین حال صاحب فروشگاه با ارائه یک دادخواست مدعی شده که این مشتری با قرار دادن این مارمولک در داخل بسته اسنک قصد اخاذی دو میلیون روپیه‌ای از وی را داشته تا از رسانه‌ای نشدن این موضوع جلوگیری شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید