مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو موفق به کسب عنوان بهترین لژیونر آسیایی شاغل در اروپا در هفته گذشته در نظرسنجی سایت AFC شد.

طارمی در نظرسنجی بهترین لژیونر هفته آسیا برنده شد

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق رسم همیشگی خود، پس از پایان یک هفته از رقابت های فوتبال در اروپا، اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرد و از کاربران خود خواست تا بهترین لژیونر آسیایی شاغل در فوتبال اروپا را انتخاب کنند که در پایان این نظرسنجی، مهدی طارمی توانست عنوان بهترین لژیونر آسیا در هفته گذشته را کسب کند.

در این فهرست که بر اساس عملکرد بازیکنان از ۱۹ تا ۲۵ اکتبر گرداوری شده بود، نام مهدی طارمی، سردار آزمون، علی قلی زاده و اللهیار صیادمنش در میان کاندیداها وجود داشت که در پایان طارمی ۵۶ درصد، آزمون ۱۳ درصد، صیادمنش ۹ درصد و قلی زاده نیز ۲ درصد آراء را به خود اختصاص دادند.

طارمی پس از درخشش برابر میلان و پاس گلی که به لوئیس دیاز داد، مقابل توندلا نیز هت تریک کرد و به همین دلیل عنوان بهترین لژیونر آسیایی شاغل در فوتبال اروپا طی هفته گذشته را کسب کرد. سردار نیز در جریان پیروزی ۷-۱ مقابل اسپارتاک مسکو ۲ گل به ثمر رساند، قلی زاده هم برابر سرن یک گل زد و یک پاس گل داد و در نهایت اینکه صیادمنش در جریان دو پیروزی یک بر صفر زوریا مقابل زسکا صوفیه و کولوس، تک گل های ۳ امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید