طی تماس با اورژانس، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای شیران اردبیل اعلام شد.

حادثه دلخراش در اردبیل اتفاق افتاد؛ ۳ نفر در یک روستا جان باختند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از مرگ ۳ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در اردبیل خبر داد.

مجید محمد غریبانی، اظهار کرد: بامداد امروز شنبه ۸ آبان ماه بر اثر یک فقره حادثه گاز گرفتگی در یکی از روستاهای حومه اردبیل ۳ نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه با اشاره به رخداد آن در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد گفت: طی تماس با اورژانس، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای شیران اردبیل اعلام و بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد که بعد از اعزام به محل متوجه مرگ ۳ نفر بر اثر این حادثه شدیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان‬ به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی اشاره و اذعان کرد: مسمومیت ناشی از گازگرفتگی می‌تواند به شکل موارد بسیار متفاوت در افراد نمایان شود اما شایع‌ترین آنها علائمی شبیه سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب در ابتدا، ‏وزوز گوش و خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، تپش قلب، کاهش سطح هوشیاری، آسیب‌های دائمی به سیستم عصبی، کما است که در نهایت موجب مرگ می‌شود.

غریبانی همچنین از شهروندان خواست در صورت بروز گازگرفتگی و یا احساس علائم مسمومیت ناشی از وسایل گرمایشی هرچه سریع‌تر با مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل ۱۱۵ تماس بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید