یک چهره سیاسی اصولگرا در مورد همسان‌سازی آیت‌الله هاشمی با حسن روحانی اظهار کرد: نزدیکی دیدگاه سیاسی آقای روحانی با آقای هاشمی در دولت اول و قبل از ریاست‌جمهوری و در دور اول ریاست‌جمهوری، امروز مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

روحانی، هاشمی نمی‌شود/ از اسم هاشمی برای تطهیر روحانی سواستفاده می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با همسان سازی آیت‌الله هاشمی با حسن روحانی که توسط برخی سیاسیون مطرح شده بود، گفت: این حرف قاعدتا گزاف است. آقای روحانی هیچ‌گاه در جایگاه آقای هاشمی قرار نمی‌گیرد، حتی کسانی که این ادعا را به زبان آورده‌اند قطعا به این نکته واقفند که آقای روحانی در جایگاه آقای هاشمی نبوده و نخواهد بود. اما چرا این نکته مطرح شده است؟ به نظر من این مسئله هدف دیگری را دنبال می‌کند و باید هدف را رهیابی کرد. آنها به دنبال تطهیر دولت هشت ساله آقای روحانی هستند چون می‌دانند که در دولت اول و دوم ایشان چه بلایی بر سر کشور آمد. این در تاریخ ایران و نه فقط جمهوری اسلامی کم‌ سابقه بود که دولتی طی ۸ سال تمام زیربناهای کشور را متزلزل کند.

او افزود: این حرف تلاشی برای بالا بردن تصنعی جایگاه شخص روحانی است تا حامیان آقای روحانی به این وسیله  جریان خود و عملکردشان را نزد افکار عمومی تطهیر کنند.

ایمانی در پایان گفت: نزدیکی دیدگاه سیاسی آقای روحانی با آقای هاشمی در دولت اول و قبل از ریاست جمهوری و در دور اول ریاست جمهوری امروز مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد، مرحوم هاشمی حداقل از دولت اول ایشان حمایت کرده بود و از این‌رو تشابه‌سازی با هدف تطهیر آقای روحانی و دولت و حامیان ایشان صورت گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید