نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع علت اختلال در جایگاه سوخت کشور در مجلس طی هفته آینده خبر داد.

بررسی علت اختلال در جایگاه‌های سوخت کشور در مجلس

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد صفری شامگاه پنج‌شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با تاکید بر ضرورت عملکرد قوی‌تر حوزه پدافند غیر عامل برای جلوگیری از اتفاقات اخیر، گفت: مجلس قصد دارد که هفته آینده نسبت به پیگیری این موضوع اقدام کند.

وی ادامه داد: در صورتی که نیازمند تحقیق و تفحص بیشتر باشد نیز مجلس به آن ورود کرده تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس یکی از آسیب‌های فعلی مجلس را موضوع نظارت بر انتخابات و تعارض منافع ایجاد شده ناشی عنوان کرد و افزود: برای کاهش آسیب‌های این حوزه، کمیسیون نظارت بر انتخابات متشکل از حقوق‌دانان تشکیل می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه مطابق قانون روستاهای زیر ۲۰ خانوار طرح هادی ندارند، گفت: برای جبران این خلأ طرحی در حال آماده سازی و کار کارشناسی در مجلس است که در صورت تکمیل بسیاری از آسیب‌های این حوزه را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به عقب ماندگی‌های صدور سند مالکیت روستایی، افزود: بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد گرفتار مشکل فقر نیرو از جهت کمی هستند و از مدیران کل این ادارات در سطح استان انتظار داریم که توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به شکل گیری ظرفیت ۱۰ هزار تنی صیادی در ساحل غربی شرق رودبار، ادامه داد: از مدیرکل منابع طبیعی درخواست داریم زمینی برای سرمایه گذاران تعرفه شود.

وی با اشاره به روند گازرسانی به روستای اشکورات رودسر، بیان کرد: در حوزه رودسر منطقه سجیران وجود دارد که تا چند وقت دیگر پیمانکار پروژه کار خود را آغاز کرده و از وزیر مربوطه برای گازرسانی به روستاهای کوهستانی منطقه نیز قول مساعد گرفتیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید