مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به بازگشت ۹۰ درصد جایگاه های سوخت استان به چرخه فعالیت، گفت: ۲۰ جایگاه با کارت سوخت خدمات دهی می کنند.

۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت به چرخه فعالیت بازگشتتند

به گزارش  سلام نو به نقل از مهر، کوروش بالادست شامگاه پنج شنبه در گفتگویی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای عادی کردن فعالیت جایگاه‌های سوخت در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۱۸ جایگاه سوخت گیلان به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و خدمات دهی را با کارت سوخت انجام می‌دهند، افزود: ۱۷ جایگاه سوخت دیگر نیز مقدمات اتصال به این سامانه فراهم شده که تا ساعات پایانی امشب وارد مدار می‌شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان ادامه داد: کارشناسان امروز مقدمات اتصال ۶۰ جایگاه سوخت دیگر برای اتصال به این سامانه را فراهم کردند در انتظار این هستیم که از سوی ستاد پخش اقدامات اتصال آنها انجام شود تا فردا وارد مدار شوند.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود تا غروب جمعه حدود ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان گیلان وارد مدار سامانه هوشمند سوخت رسانی شوند.

بالادست همچنین به اخبار منتشر شده درباره اختصاص بنزین جبرانی اشاره کرد و افزود: تاکنون چیزی در این زمینه ابلاغ نشده و در حد همان شایعه است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید