اقدام عجیب راننده پس از تصادف با خودروی لامبورگینی در وسط بلوار به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

اقدام عجیب راننده لامبورگینی پس از تصادف / فیلم

به گزارش سلام نو، پلیس کانادا تحقیقات خود را برای شناسایی راننده خودروی لامبورگینی که پس از تصادف آن را در وسط بلوار رها کرد آغاز کرده است. راننده این خودروی لامبورگینی آونتادور آبی رنگ پس از تصادفی که شب هنگام رخ داد آن را در وسط بلوار رها کرد. این اتفاق در ساعت ۱:۲۵ بامداد روز شنبه و در بلوار برونزویک واقع در مونترال کانادا رخ داد.

ویدئوی تهیه شده توسط یکی از افراد محلی این خودرو را در حالی که در وسط بلوار رها شده است نشان می‌دهد. در این ویدئو به قسمت عقب خودرو خسارت زیادی وارد شده و ظاهرا یکی از چرخ‌های آن نیز افتاده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هنگامی که ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند این وسیله نقلیه رها شده بود و هیچ فرد یا افراد مصدومی نیز در محل دیده نمی‌شدند.

«فرانک گیرمیلی» مالک و مدیر Louo vie Exotics که خودروهای لوکس از جمله لامبورگینی را اجاره می‌دهد در این باره گفت که مطمئن است این خودرو یک خودروی اجاره‌ای بوده است. گیرمیلی در این باره گفت: "اگر فردی بخواهد یک خودروی لامبورگینی یا ماشین لوکس دیگر را از او اجاره کند نیاز به سپرده ۲۰ هزار دلاری و حداقل ۲۵ سال سن دارد."

او افزود: "کارکنان من هر خودرویی را با GPS ردیابی کرده و در صورت مشاهده سرعت بیش از حد مجاز با راننده تماس می‌گیرند. با توجه به این حجم از خسارت احتمالا راننده با سرعت ۱۳۰ تا ۱۴۰ در حال رانندگی بوده است. ما با بچه‌ها سروکار نداریم. وقتی شما این خودروی لوکس را به یک بچه می‌دهید، مثل این است که چیزی معمولی را به یک بچه بدهید. واقعیت این است ما مردم را غربال می‌کنیم و اگر شرایط مورد نیاز را نداشته باشند به آن‌ها می‌گوییم اجاره ماشین را فراموش کنند."/ رکنا

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید