مانیتور هواوی MateView امسال معرفی و عرضه شده است. در این مطلب نگاهی به برترین ویژگی های نمایشگر هواوی میت ویو می‌اندازیم.

نگاهی به برترین ویژگی های مانیتور هواوی MateView

مانیتور هواوی میت ویو – Huawei MateView جدیدترین محصول این کمپانی بزرگ چینی است که امسال وارد بازار ایران می‌شود تا با مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه خود، مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این نمایشگر از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌برد و به همین دلیل انتخابی ایده‌آل برای کاربران خواهد بود.

داشتن مانیتور حرفه‌ای یکی از اصلی‌ترین نیازها برای لذت بردن از یک تجربه عالی از کار کردن با کامپیوتر محسوب می‌شود و به همین منظور، شرکت هواوی نمایشگر منحصربه‌فرد و جذاب میت ویو را در سال جاری میلادی معرفی و روانه بازار کرد که مشخصات و ویژگی‌های جذاب آن، کاربران را به خود علاقه‌مند کرده است.

در این مطلب قصد داریم به مرور برترین ویژگی های مانیتور هواوی MateView بپردازیم.

ده ویژگی برتر مانیتور هواوی MateView

بزرگ با کیفیت بالا

این مانیتور هواوی دارای پنل ۲۸ اینچی IPS LCD با حاشیه‌های بسیار کم در اطراف نمایشگر و نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتزی است. صفحه نمایش میت ویو حدود ۹۴ درصد پنل جلویی مانیتور را به خود اختصاص داده و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای آن نیز میدان دید وسیع‌تری از مانیتورهای مرسوم موجود در بازار را ارائه می‌کند. به این ترتیب کاربران می‌توانند تجربه بصری لذت‌بخش‌تری در هنگام کار با این نمایشگر هواوی داشته باشند.

مانیتور هواوی MateView

رزولوشن فوق‌العاده بالای تصویر

پنل بسیار باکیفیت مانیتور هواوی MateView از رزولوشن تصویر ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا ۴K+ بهره می‌برد که تقریبا ۱.۵ میلیون پیکسل بیشتر از مانیتورهای ۴K رایج در بازار خواهد بود.

مانیتور هواوی MateView

نسبت ابعاد تصویر بالا

این مانیتور هواوی دارای نسبت ابعاد تصویر ۳ به ۲ است که باعث شده میدان دید کاربران به نمایشگر ۱۸.۵ درصد بیشتر از اکثر مانیتورهای رایج بازار با نسبت ابعاد تصویر ۱۶ به ۹ باشد. به این ترتیب کاربران از کار با این دستگاه لذت می‌برند و به خصوص این نسبت ابعاد تصویر سخاوتمندانه برای کار با محتواهای گرافیکی بسیار مناسب خواهد بود.

مانیتور هواوی MateView

کنترل لمسی تنظیمات

برای تغییر تنظیمات در مانیتور هواوی میت ویو نیازی به کلیدهای کنترلی نیست و کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت خود روی لبه پایینی مانیتور، تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنند. این روشی خلاقانه برای کنترل تنظیماتی مانند صدای اسپیکرهای مانیتور خواهد بود.

مانیتور هواوی MateView

قابلیت اتصال بی سیم

هواوی MateView از قابلیت اتصال بی سیم بهره می‌برد و شما می‌توانید نمایشگر لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود را روی این مانیتور بزرگ به اشتراک بگذارید. یک جایگاه NFC روی پایه این مانیتور وجود دارد که می‌توانید گوشی خود را روی آن قرار دهید و به این ترتیب تصویر نمایشگر موبایل را روی مانیتور میت ویو تماشا کنید. این نمایشگر دارای قابلیت اتصال وای فای و بلوتوث برای اتصال بی سیم نیز هست.

مانیتور هواوی MateView

جابه‌جایی سریع و راحت بین دستگاه‌های مختلف

مانیتور هواوی میت ویو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به صورت همزمان چهار دستگاه را به آن متصل کنید و فقط با اشاره دو انگشت به راحتی و خیلی سریع میان آنها جابه‌جا شوید.

مانیتور هواوی MateView

درگاه یو اس بی تایپ C همه کاره

یک درگاه یو اس بی تایپ C در این مانیتور تعبیه شده که به وسیله آن می‌توانید مانیتور خود را به کامپیوتر متصل کنید یا گوشی و تبلت و حتی لپ تاپ خود را شارژ کنید. هواوی میت ویو از شارژر سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد که توسط آن قادر خواهید بود هر دستگاهی از جمله هدفون بی سیم فری بادز هواوی را شارژ کنید.

مانیتور هواوی MateView

اسپیکرهای قوی

مانیتور هواوی MateView از اسپیکرهای قدرتمندی بهره می‌برد و شما در صورت اتصال لپ تاپ خود به این نمایشگر، دیگر به استفاده از اسپیکرهای لپ تاپ نیازی نخواهید داشت و می‌توانید صدای بسیار باکیفیتی را از مانیتور میت ویو دریافت کنید. هواوی، راحتی بیشتر کاربران را نیز مد نظر قرار داده و میکروفون دوگانه‌ای را روی پایه این مانیتور قرار داده تا بتوانید تماس‌های تصویری‌تان را نیز با صدایی واضح و باکیفیت انجام دهید.

مانیتور هواوی MateView

رنگ‌هایی با دقت بالا

پنل نمایشگر هواوی میت ویو، دقت بسیار بالایی در نمایش رنگ‌ها دارد و قادر است بیش از ۱ میلیارد رنگ مختلف را از یکدیگر تفکیک کند. پشتیبانی از ۹۸ درصد رنگ‌های فضای رنگی DCI-P3 و توانایی نمایش صد در صدی فضای رنگی sRGB نیز باعث شده‌اند مانیتور هواوی MateView عملکرد فوق‌العاده‌ای در پخش فیلم‌های سینمایی با رنگ‌های کاملا طبیعی و دقیق یا در هنگام استفاده گرافیکی داشته باشد.

مانیتور هواوی MateView

تصاویر روشن و شفاف

هواوی میت ویو موفق به دریافت استاندارد VESA DisplayHDR 400 شده است. این گواهی فقط به مانیتورهای با شدت روشنایی ۴۰۰ نیت به بالا اعطا می‌شود. با وجود این، مانیتور هواوی فراتر از این‌ها عمل کرده و روشنایی ۵۰۰ نیت با نسبت کنتراست ۱ به ۱۲۰۰ را ارائه می‌کند.

جمع‌بندی

محصولات سری میت هواوی همیشه بهترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها را ارائه کرده‌اند و مانیتور MateView نیز یکی از محصولات جدید این سری است که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد و به انتخابی ایده‌آل برای تمام کاربران تبدیل شده است.

کاربران ایرانی نیز به زودی می‌توانند امکان تجربه این امکانات متفاوت را در داخل کشورمان داشته باشند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید