بخش عمده‌ای از وسایل منزل مسکونی متاسفانه طعمه حریق شده بود که توسط ماموران آتش نشانی این شعله‌ها خاموش شد.

بلایی که ماینرهای ارز دیجیتال سر خانه مرد یاسوجی آورد! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، اتصالی برق هفده ماینر غیرمجاز خانه‌ای را در یاسوج به آتش کشید.

ضرغام علیبازی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه اتصالی برق ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در منزلی واقع در فرعی ۹ کاشانی‌ها معروف به سالم آباد یاسوج، خانه‌ای را به آتش کشاند.

علیبازی گفت: در پی تماسی فردی با واحد اتفاقات ۱۲۱ یاسوج مبنی بر آتش سوزی شدید یک منزل مسکونی در فرعی ۹ سالم آباد یاسوج، سه تیم اتفاقاتی و حوزه لوازم اندازه گیری شرکت به محل مورد نظر اعزام که مشاهده شد این منزل مسکونی بدلیل استفاده غیرمجاز از ماینرها و اتصالی برق آنها به آتش کشیده شده است.

وی از حضور تیم‌های آتش نشانی و نیروی انتظامی در زمان وقوع حادثه در این منزل خبرداد و اظهارکرد: متاسفانه استفاده‌کننده از این ماینرها از برق غیرمجاز استفاده کرده بود که توسط تیم اتفاقاتی اداره برق بویراحمد جمع آوری شد.

پیامدهای استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمزارز

سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش عمده‌ای از وسایل منزل مسکونی متاسفانه طعمه حریق شده بود که توسط ماموران آتش نشانی این شعله‌ها خاموش شد.

علی بازی، نوسانات برق، ناپایداری شبکه ها، افزایش نرخ تلفات انرژی، سوختگی وسایل برقی و نارضایتی مردم را از مهم‌ترین پیامدهای استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمزارز ( ماینرها ) عنوان کرد.

وی گفت: در یکساله گذشته حدود ۵۵۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شده و دارندگان آنها به پلیس اقتصادی و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

علی بازی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت مشاهده دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز با شماره تلفن ۱۲۱ تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر را به پرسنل واحدهای اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان گزارش دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید