لینکدین در سال ۲۰۰۳ با تمرکز بر شبکه‌سازی، ایجاد مشاغل و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها در فضای مجازی راه اندازی شد. این پلتفرم کاربران خود را قادر می سازد تا با سایر متخصصان از جمله همکاران، کارفرمایان، شرکای تجاری، رقبا، کارمندان جدید و مشتریان، ارتباط برقرار کرده و محتوای خود را در آن به اشتراک بگذارند.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین - راهنمای کامل و تصویری

به همین دلیل است که داشتن صفحه شرکت شما در لینکدین تجارت شما را بسیار قدرتمند می‌کند چراکه این پلتفرم یک ابزار بازاریابی فوق العاده است.

آیا می دانستید لینکدین بیش از ۷۷۴ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ این معیار به تنهایی پلتفرم را به یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی امروز تبدیل می کند. 

این راهنما مملو از نکات کلیدی لینکدین است که می توانید بلافاصله اجرا کنید تا به شما کمک کند چگونه از این پلتفرم برای بهبود آگاهی از برند، به اشتراک گذاری محتوای بازاریابی و رشد کسب و کار خود استفاده کنید. در این مطلب با نحوه ایجاد یک صفحه شرکت لینکدین برای سازمان خود در لینکدین آشنا خواهید شد.

لینکدین یک نقطه تماس آنلاین ضروری برای هر کسب و کار است، به ویژه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که تمرکز آن‌ها بر مدل واحد تجاری با واحد تجاری (B۲B) در بخش مشاوره، رهبری، سلامت و تندرستی، خدمات حرفه‌ای، حقوقی، مالی، فناوری اطلاعات و ساخت و ساز دارند، مهم است.  ویژگی خاص صفحه شرکت لینکدین این است که می‌تواند یک لیست رایگان برای کسب و کار شما ایجاد کند.

ایجاد یک صفحه شرکت لینکدین درواقع بدین معناست که چگونه برند خود را با توضیحات و تولید محتوا در لینکدین معرفی می‌کنید، جایی که مشتریان، همکاران و کارفرمایان بالقوه می توانند درباره سازمان شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.اگر به طور کلی لینکدین را بلد نیستید اما دوست دارید آن را به طور صفر تا صد یاد بگیرید و با استفاده از آن ارتباطات کاری خود را بیشتر کنید کافی است به لینک زیر مراجعه کنید.

•  آموزش لینکدین — کلیک کنید

نحوه ایجاد یک صفحه شرکت لینکدین

برای ایجاد یک صفحه شرکت جدید در لینکدین با استفاده از یک مرورگر دسکتاپ باید مراحل زیر را طی کنید. شما می توانید از این صفحه لینکدین  برای تبلیغ کسب و کار شرکت خود و ارسال آگهی‌های استخدامی استفاده کنید.

برای شروع، ابتدا باید یک پروفایل لینکدین با نام و نام خانوادگی واقعی خود بسازید و سپس برای ساخت صفحه شرکت طبق راهنمای زیر عمل کنید.

۱. لینکدین را در مرورگر اینترنت خود باز کنید. به این نحو که www.linkedin.com را در نوار آدرس تایپ کنید و ↵ Enter یا ⏎ Return را روی صفحه کلید خود بزنید.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

۲. به حساب لینکدین خود وارد شوید. ایمیل و رمز عبور خود را در فرم ورود در بالای صفحه وارد کنید و روی دکمه ورود کلیک کنید.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

۳. روی دکمه Work کلیک کنید. این دکمه شبیه یک تصویر با نماد ساخت صفحه شرکت در لینکدین درگوشه سمت راست بالای صفحه است. یک پنل منو در سمت راست باز می شود.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

۴. روی + Create a Company Page کلیک کنید. این گزینه در پایین منوی Work قرار دارد. فرم جدید صفحه شرکت را باز می کند.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

۵. نسبت به این که شرکت شما چگونه است گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

۶. نام شرکت خود را وارد کنید.

­

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

۷.یک URL عمومی برای صفحه شرکت خود وارد کنید. روی فیلد پسوند URL در زیر نام شرکت کلیک کنید و URL مورد نظر خود را وارد کنید.

به عنوان مثال، اگر کلمه "example" را وارد کنید، صفحه شرکت شما به صورت عمومی در www.linkedin.com/company/example در دسترس خواهد بود.

­در حالی که نام صفحه شرکت شما لازم نیست منحصر به فرد باشد، اما URL عمومی صفحه شما نمی تواند با آدرس موجود دیگری در لینکدین یکسان باشد چراکه اعضای لینکدین و موتورهای جستجو از این URL منحصر به فرد برای یافتن صفحه شما استفاده می کنند.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

به طور کلی شما حتما باید مواردی که با ستاره مشخص شده‌اند را پر کنید مانند URL  و Company Name ؛ اما برای کامل کردن اطلاعات در مورد شرکت خود بهتر است بقیه موارد را هم پر کنید. مثلا اگر شرکت شما دارای سایت است، آدرس وب‌سایت شرکت را نیز وارد کنید.

۸. در مرحله بعد اطلاعات دیگری بسته به اینکه در مرحله ۵ کدام گزینه را انتخاب کردید باید تکمیل کنید مثلا اگر شرکت متوسط و بزرگ را انتخاب کردید، مانند تصویر زیر باید به ترتیب نوع زمینه کار خود، اندازه شرکت خود بسته به تعداد کارکنان شما و نوع شرکت شما که مثلا خصوصی، دولتی یا غیره است را از بین گزینه‌ها انتخاب کنید.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

۹. در قسمت بعد تصویر لوگوی شرکت خود را با کلیک بر روی choose file  و انتخاب عکس از گالری خود وارد کنید.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

۱۰.کادر تأیید را علامت بزنید تا تأیید کنید که حق دارید از طرف آن شرکت در ایجاد صفحه اقدام کنید و سپس روی دکمه Create page کلیک کنید و اکنون شما به همین سادگی یک صفحه شرکت در لینکدین خواهید داشت.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

اگر به موضوع تبلیغات و برندینگ علاقمندید، ولی اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، کافی است به آموزش برندسازی در سایت فرادرس مراجعه نمایید.

•  آموزش مدیریت تبلیغ و برند— کلیک کنید

در هنگام ساخت صفحه شرکت لینکدین باید حتما به نکات زیر توجه کنید.

قبل از ایجاد صفحه کاری لینکدین

· اطمینان حاصل کنید که صفحه ای در حال حاضر برای سازمان شما وجود ندارد. اگر از قبل وجود داشته باشد، می توانید درخواست دسترسی مدیریت کنید.

· هر صفحه باید یک URL منحصر به فرد داشته باشد، بنابراین نمی توانید از نشانی اینترنتی استفاده کنید که قبلاً توسط صفحه دیگری استفاده شده است.

· یک پروفایل لینکدین با نام و نام خانوادگی واقعی خود ایجاد کنید. اگر پروفایلی دارید که به تازگی ایجاد کرده‌اید و هنگام ایجاد صفحه با پیام خطا مواجه می‌شوید، ممکن است لازم باشد روز بعد دوباره امتحان کنید.

· آدرس ایمیل مرتبط با حساب شخصی لینکدین خود را تأیید کنید.

· شبکه حرفه ای خود را بسازید تا اطمینان حاصل کنید که ارتباطات کافی دارید.

حین ایجاد صفحه کاری لینکدین

· اعضا می‌توانند صفحه شما را بر اساس کلمات کلیدی یا ویژگی ها جستجو کنند.


· همه URL های صفحه به صورت:

[نام شرکت شما]/ linkedin.com/company ساخته خواهند شد. اعضای لینکدین و موتورهای جستجو از این URL منحصر به فرد برای یافتن صفحه شما استفاده می کنند.

· هر کاراکتر نامناسب به طور خودکار با خط فاصله جایگزین می شود. URL صفحه شما باید بر این اساس قالب‌بندی شود:

· حداقل یک کاراکتر غیر عددی داشته باشد.

· می تواند شامل حروف کوچک، اعداد، خط فاصله، یا نویسه‌های یونی‌کد چینی، ژاپنی یا کره‌ای (CJK) باشد.

· می‌تواند بیش از یک خط فاصله متوالی (یعنی نام--شرکت) داشته باشد و نمی‌تواند در ابتدا یا انتهای خط فاصله داشته باشد (یعنی -نام شرکت یا نام شرکت-).

· صفحات کامل شاهد افزایش ۳۰ درصدی در بازدیدهای هفتگی هستند.

· محدودیتی برای تعداد صفحاتی که یک عضو می تواند در یک روز ایجاد کند وجود دارد. اگر صفحات دیگری ایجاد کرده اید و در فرآیند ایجاد صفحه با پیغام خطایی مواجه شدید، ۲۴ ساعت دیگر دوباره امتحان کنید.

پس از ایجاد صفحه کاری لینکدین

· اطلاعات صفحه خود را با سایر کارمندان سازمان خود، مانند بخش منابع انسانی خود به اشتراک بگذارید.

· در صورتی که یک ادمین دسترسی به صفحه را از دست بدهد یا در آینده سازمان را ترک کند، ادمین های دیگری را به صفحه خود اضافه کنید. لینکدین نمی‌تواند اطلاعات مدیریت صفحه را به اعضا ارائه دهد یا مدیران را جایگزین یا حذف کند.

· با کلیک بر روی دکمه اشتراک‌گذاری صفحه در نمای مدیریت، صفحه خود را در لینکدین و سایر پلتفرم‌ها به اشتراک بگذارید.

· هنگامی که یک صفحه شرکت ایجاد کردید، برخی از محتوای اصلی سازمانی را پست کنید (مانند ثبت نام در خبرنامه یا یک وبلاگ یا ویدیوی محبوب که هدف و خدمات سازمان شما را به نمایش می گذارد).

· دوستان خود را دعوت کنید تا صفحه شرکت لینکدین شما را دنبال کنند.

اگر قصد دارید مرتباً به‌روزرسانی‌ها را از طریق صفحه شرکت لینکدین خود پست کنید و هنگامی که از ظاهر و احساس کلی صفحه شرکت راضی بودید، آماده هستید که یک به‌روزرسانی را از طریق پروفایل شخصی اعضا و کارمندان تیم خود به اشتراک بگذارید و  از صفحه و ارتباطات آن‌ها برای افزایش تعداد اعضای کانکشن‌ها یا ارتباطات خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که از ویژگی منشن برای منشن کردن صفحه شرکت و همچنین قرار دادن پیوند به صفحه شرکت خود استفاده می‌کنید.

برای مدیریت مداوم صفحه، شما باید ادمین‌های دیگری را نیز به صفحه اضافه کنید، در صورتی که ادمینی دسترسی به صفحه را از دست بدهد یا در آینده شرکت را ترک کند. حداقل اضافه کردن دو نفر را به عنوان ادمین توصیه می‌کنیم و همانطور که پیش‌تر گفتیم لینکدین اطلاعات مدیریت صفحه شرکت را در اختیار اعضا قرار نمی دهد یا مدیران را جایگزین یا حذف نمی‌کند.

چگونه با کمک صفحه لینکدین شرکتی اعتبار شرکت خود را افزایش دهیم؟

اگر صاحب یک کسب و کار هستید، باید حتما دارای یک صفحه شرکت در لینکدین نیز باشید. شما به یک صفحه تجاری برای کمک به بازاریابی کسب و کار خود نیاز دارید.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین

داشتن یک صفحه تجاری در بستر شبکه حرفه ای به افزایش اعتبار شرکت شما کمک می کند. این یک گام اضافی است که نشان می‌دهد شما در کسب و کار حرفه‌ای و جدی هستید.

اگر هنوز صفحه شرکت در لینکدین ندارید، با توضیحاتی که پیش‌تر به شما ارائه شد آن را بسازید و اگر دارید اما نیاز به توجه دارد، در اینجا چند ایده برای راه اندازی آن صفحه و تبدیل آن از صفحه خوب به  صفحه عالی وجود دارد.

۱. ظاهر آن را بهبود ببخشید

شما به یک لوگو و یک بنر یا تصویر کاور نیاز دارید. در غیر این صورت، صفحه شما کامل یا حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. درواقع شما باید به طور مجازی تابلوی شرکت خود را نصب کنید. اگر طراح ندارید، به سایت‌های طراحی مانند Canva سر بزنید.

در مرحله بعد، تمام فیلدهایی را که به کاربران دیگر درباره شرکت شما می‌گوید، پر کنید مانند درباره ما، اسم وب سایت، اطلاعات تماس، تخصص‌ها و غیره.

۲. مطالب را به طور مرتب ارسال کنید

شما باید به افراد دلیلی برای رفتن به صفحه خود بدهید. محتوا راهی برای انجام آن است. لازم نیست محتواها مقاله‌های بکر باشند، بلکه سعی کنید مقاله‌های سطح بالا انتخاب کنید و آن‌ها را در محتوای لینکدین خود لحاظ کنید. محتوای دیگری که می‌توانید در صفحه خود قرار دهید: پست های کوتاه یا به اصطلاح استتوس یا وضعیت، فیلم ها، نظرسنجی ها و عکس ها است.

اگر ویدیوهایی را در فیس بوک می‌گذارید، چرا آن‌ها را در لینکدین هم انتشار ندهید؟ اگر کسب‌وکار شما به عکس‌ها وابسته است و در حال حاضر در اینستاگرام پست می‌کنید، پس منطقی است که عکس‌های خود را در صفحه لینکدین شرکت خود  نیز پست کنید. همچنین می توانید رویدادها را در صفحه کسب و کار خود بگذارید.

۳. برای مدیریت صفحه لینکدین خود از دیگران کمک بگیرید و یا مدیر استخدام کنید.

ایجاد و نگهداری یک صفحه شرکت جذاب لینکدین کاری بیش از یک نفر است برای تقویت صفحه خود ، شما باید بیش از یک نفر را مسئول صفحه شرکت کنید.

این به معنای داشتن بیش از یک  مدیر برای صفحه است. مدیران صفحه می‌توانند محتوای مربوط به شرکت را در صفحه بگذارند. آن‌ها همچنین می توانند از مردم دعوت کنند تا صفحه را دنبال کنند و البته در هر بحثی که پیش می‌آید شرکت کنند.

همچنین داشتن یک برنامه ارتباطات داخلی که از نیروهای دیگر در سازمان شما دعوت کند که صفحه لینکدین شرکت را به اشتراک بگذارند و یا حتی برای آن محتوا بنویسند، کمک خواهد کرد. ممکن است افرادی را در کارمندان خود داشته باشید که وقت ندارند یک وبلاگ معمولی بنویسند یا به طور منظم برای صفحه لینکدین خود بنویسند، اما گهگاه می خواهند محتوایی را در لینکدین شرکت ارائه دهند و سپس آن محتوا را در پروفایل خود به اشتراک بگذارند. بنابراین با ارائه پیشنهاداتی از کارمندان خود برای کمک به بهبود صفحه لینکدین شرکت بهره ببرید.

۴. برای تولید محتوای صفحه لینکدین خود، برنامه بچینید

بلاک ذهنی نویسنده عمدتاً ناشی از نداشتن برنامه است. اگر از قبل برنامه ریزی کنید و به محتوایی که می‌خواهید برای صفحه کسب و کار خود ایجاد کنید فکر کنید، بسیار آسان‌تر از این است که در آخرین لحظه و موعد مطلبی را پست کنید.

درواقع شما به جهت و هدف نیاز دارید. شما به یک تقویم محتوا نیاز دارید. و برای شروع نیازی نیست تا  فروردین که اول سال است صبر کنید. الان شروع کنید. یک ماه یا یک ربع یا نیم سال از محتوا را در ذهن خود ترسیم کنید. از خودتان بپرسید که چه تعطیلاتی در راه است؟ چه فصل هایی؟ نه فقط زمستان، تابستان و پاییز بلکه بازگشت به مدرسه یا فصل فوتبال. چه رویدادهای صنعتی در حال وقوع است؟ چه خبر است؟ چه چیزی باید بنویسید، پست کنید یا ایجاد کنید و چه زمانی باید آن را بنویسید، پست کنید یا ایجاد کنید؟

با رشد مداوم شبکه های اجتماعی جدید، شاید لینکدین پلتفرمی باشد که اغلب نسبت به اینستاگرام و غیره کمتر استفاده شود اما حقیقت این است که به دلیل محیط تخصصی آن لینکدین می تواند افزودنی قدرتمند برای استراتژی محتوای رسانه‌های اجتماعی شما باشد.

اگر هنوز از هیچکدام از پلتفرم‌ها در شبکه اجتماعی برای بهبود کسب و کار خود استفاده نکرده‌اید و اصلا از آن سر در نمی‌آورید بهتر است به سایت فرادرس مراجعه کنید و آموزش‌های متنوع در تمامی زمینه‌ها و کار با شبکه‌های اجتماعی را به صورت آنلاین دریافت کنید و با تجربه و دانش بیشتر، وضعیت کسب‌و کار خود را به بهترین حالت زیر و رو کنید.

•  آموزش کار با شبکه‌های اجتماعی — کلیک کنید

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید