در حالی که شوهر مقتول مدعی بود  نمی‌داند چرا همسرش به قزوین رفته و آنها هیچ فامیل یا آشنایی در این شهر ندارند  پلیس در شاخه‌ای دیگر از تحقیقات با بررسی تلفن همراه مقتول  متوجه شد که او با یک شماره تلفن در ساعاتی خاص از روز تماس داشته است. 

 زن شوهردار تهرانی توسط دوست پسرش کشته شد!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ،مرد جوانی که به دنبال ارتباط پنهانی با یک زن او را به قتل رسانده بود، بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

اوایل امسال مرد جوانی از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت:  من صبح  از خانه خارج شدم تا سر کار بروم. همسرم در خانه بود اما وقتی عصر به خانه برگشتم، بچه‌هایم تنها بودند و کسی خبر نداشت همسرم کجاست.

پس از این شکایت چند روز بعد مأموران پلیس جسد زن جوان را  در یکی از خرابه‌های اطراف شهر قزوین  پیدا کردند و بر اساس گزارش پزشکی قانونی اعلام شد وی  براثر وارد آمدن ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

قتل زن شوهردار در قزوین

در حالی که شوهر مقتول مدعی بود  نمی‌داند چرا همسرش به قزوین رفته و آنها هیچ فامیل یا آشنایی در این شهر ندارند  پلیس در شاخه‌ای دیگر از تحقیقات با بررسی تلفن همراه مقتول  متوجه شد که او با یک شماره تلفن در ساعاتی خاص از روز تماس داشته است.  به این ترتیب صاحب خط تلفن شناسایی و بازداشت شد. او که مردی جوان به نام کیوان بود در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: من با مقتول در یکی از خیابان‌های شرق تهران آشنا شدم. او به من گفت از شوهرش طلاق گرفته و فرزندی هم ندارد. من کم کم به او علاقه مند شدم به حدی که می‌خواستم با او ازدواج کنم.

جنایت در بیابان های قزوین

وی در مورد روز حادثه گفت: آخرین بار با او قرار گذاشتم وقتی به محل قرار آمد، سوار موتور شده  و با هم برای تفریح به قزوین رفتیم در آنجا به خانه یکی از دوستان من رفتیم ما تریاک می‌کشیدیم و مشروب می‌خوردیم که به من  گفت زود برگردیم تهران گفتم چرا برگردیم؟ گفت من شوهر دارم  اگر به خانه برنگردم، برایم بد می‌شود.

با شنیدن این حرف خیلی عصبانی شدم چون من هرگز نمی‌خواستم با یک زن متأهل ارتباط پنهانی داشته باشم. با عصبانیت گفتم برای چه به من دروغ گفتی؟ وقتی ناراحتی مرا دید گفت: به تو ربطی ندارد و این مشکل من است. سر این موضوع با هم جر و بحث کردیم و من که  کنترل خودم را نداشتم، با چاقو ضرباتی به او زدم. وقتی متوجه مرگش شدم، جسد را با ماشین دوستم به بیابان‌های اطراف قزوین بردم و  خودم به تهران برگشتم.

بعد از اعترافات متهم پرونده با اتهام قتل عمد به دادسرا فرستاده شد و شوهر مقتول  ضمن شکایت از متهم خواهان مجازات وی شد.

با پایان تحقیقات در دادسرا و بازسازی صحنه قتل، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید