با معاینه جسد و در بررسی‌های اولیه آنها با آثاری روی گردن دختر نوجوان مواجه شدند که نشان می‌داد آثار کبودی به خاطر فشرده شدن گردن با طناب است.

مرگ مشکوک دختر ۱۷ ساله تهرانی هنگام اهدای عضو فاش شد / خودکشی یا قتل؟

به گزارش سلام نو، روزنامه ایران نوشت: کادر درمان بیمارستان هنگام بررسی جسد دختر ۱۷ ساله‌ای که قرار بود اهدای عضو شود با مشاهده آثار کبودی روی گردنش موضوع را به بازپرس جنایی تهران اطلاع دادند.

شامگاه سه‌شنبه ۴ آبان، مسئولان بخش اهدای عضو بیمارستان مسیح دانشوری در تماس با بازپرس محمد تقی شعبانی اعلام کردند پیکر دختر ۱۷ ساله‌ای را که دچار مرگ مغزی شده، برای اهدای عضو از بیمارستان الغدیر به این بیمارستان منتقل کرده‌اند اما آثار کبودی روی گردنش دیده می‌شود و همین موضوع مرگ وی را مشکوک کرده است.

به‌دنبال این تماس و با توجه به حساس بودن ماجرا، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم جنایی شبانه راهی بیمارستان شدند. با معاینه جسد و در بررسی‌های اولیه آنها با آثاری روی گردن دختر نوجوان مواجه شدند که نشان می‌داد آثار کبودی به خاطر فشرده شدن گردن با طناب است.

این آثار دو احتمال را برای بازپرس جنایی مطرح کرد. نخست اینکه دخترک با طناب خفه شده و به قتل رسیده است و فرضیه دوم خودکشی دختر جوان بود. بنابراین در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۲۷ مهر گزارش خودکشی دختر نوجوان به مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام اعلام شده است. زمانی که مأموران راهی محل شدند که خانه‌ای قدیمی در محله شمیران نو بود جسد دختر نوجوان را در حالی که با طناب خود را حلق آویز کرده بود، پیدا کردند.

دختر نوجوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما معاینات پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که او دچار مرگ مغزی شده است. با انجام کارهای پزشکی و ضمن توافق خانواده قربانی در رابطه با اهدای عضو، دختر نوجوان به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد تا اعضای بدن او اهدا شود.

به‌دنبال این اطلاعات، بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی خانه دختر نوجوان به نام مینا شدند. پدر مینا در تحقیقات گفت: ۷ فرزند دارم و روز حادثه مینا و دو برادر و چهار خواهرش در خانه بودند. آن روز به همراه چند نفر از اقوام برای خرید گوسفند راهی لواسان شدیم. گوسفند را که خریدیم به خانه برگشتیم اما از مینا خبری نبود. هر چه دنبال او گشتم او را پیدا نکردم تا اینکه جسد حلق آویز او را در زیرزمین خانه پیدا کردیم.

در ادامه تحقیقات برادر مینا گفت: خواهرم دختر شادی بود و امید زیادی به زندگی داشت. امکان ندارد خواهرم خودکشی کرده باشد چون او حتی برای روز بعدش هم کلی برنامه داشت.

در حالی که اعضای بدن دختر ۱۷ ساله روز گذشته اهدا شد، تحقیقات برای رازگشایی از علت اصلی مرگ از سوی بازپرس جنایی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید