مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک کارآفرین در روز شنبه ۱۵ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک کارآفرین

به گزارش سلام نو به نقل از بانک کارآفرین ، بدینوسیله به استحضار کلیه صاحبان محترم سهام می رساند ، جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام این بانک در ساعت ۱۰صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ در محل سالن اجتماعات ساختمان اداری شماره ۲ بانک کارآفرین واقع در خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت،کوچه کاج آبادی ، پلاک ۷۵ برگزار می گردد. با عنایت به ابلاغیه شماره۱۰۴/۳۱ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ ب/۹۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶سازمان بورس اوراق بهادار، در راستای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی سهامداران محترم، تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکتها صرفاً با حضورحداکثر ۱۵ شخص حقیقی و حقوقی مقدور می باشد که با توجه به محدودیت های عنوان شده برای برگزاری مجمع، امکان مشاهده آنلاین جلسه از طریق سایت بانک کارآفرین به نشانی www.karafarinbank.ir فراهم خواهد شد.

سهامداران و یا وکلای قانونی آنان جهت دریافت برگه ورود به جلسه می توانند درساعات اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ به نشانی دفتر مرکزی بانک واقع در: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، ‌خیابان ناهید غربی، ‌پلاک ۹۷، اداره سهام مراجعه نمایند.

ضروری است مستندات موید نمایندگی ، وکالت ، ولایت و یا قیمومت را حداقل سه روز قبل از تاریخ تشکیل جلسه مجمع عمومی به اداره سهام در قبال اخذ رسید تحویل شود.

با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت صورت حاضرین در جلسه مجمع مذکور همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران ، وکلا و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست اصل معرفی نامه با سربرگ شخصیت حقوقی که به امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت را ، جهت حضور ارائه نمایند.

دستور جلسه :

اتخاذ تصمیم نسبت به میزان سود تقسیمی. تعیین پاداش اعضا هیات مدیره برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۹. اتخاذ تصمیم درباره سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید